Dat ik echt vreselijk baal van kpn.
We zijn met bl friday overgestapt want het scheelt serieus veel geld. Maar wát een drama.
Eerst maakte de medewerker een fout door mijn mobiele nummer in te voeren voor nieuw abbonement. Dat moest die van mijn partner zijn nadat hij me er 100% van verzekerde dat we die al konden aanvragen en dat hij dan deze maand in zou gaan omdat je dan binnen een termijn van overgenomen worden zit.
Dus aanvraag mobiel abbo kwam op mijn telefoon binnen.
Annulering mobiel abbo kwam binnen.
Aanvraag mobiel abbo partner kwam binnen.
We zouden een kpn compleet pakket krijgen want dat krijg je automatisch bij met internet en tv + mobiel abbo ( van mijn partner.)
Aanvraag kpn compleet ook binnen.
Ruim 2.5u aan de telefoon gezeten maar het leek geregeld.
Dag later, nog geen bevestiging van ons internet/tv wel 2x bevestiging van 2 mobiel abbonementen.
Weer gebeld, werd gezegd komt goed. Je krijgt misschien 2 simkaarten maar je moet er maar 1 activeren dan vervald die andere automatisch.( 1.5u telefoon gezeten)
Mailje binnen van huidige mobiele provider dat verzoek tot nummerbehoud was afgewezen omdat we nog geen nieuw abbo mogen afsluiten ivm contractduur.
Weer gebeld hoe en wat. Let op (3uur!!!!!!!!) Aan de telefoon gezeten 4 afdelingen gehad. Wat blijkt : eerte verkoper klopte niks van. Kpn kan het nummer al reserveren om in april het contract over te nemen maar nu is een mobiel abbo nog helemaal niet mogelijk ( zonder dubbele kosten) dus kpn compleet was ook niet mogelijk. En dan vervalt de korting van het compleet pakket en het extra pakket met kinderzenders is ook niet meer gratis. Oh en de speakerset die we zouden krijgen vervalt ook.
Na 3u met iemand van klant behoud afspraak kunnen maken dat we het pluspakket gratis behouden en in februari de aanvraag voor overname mobiel contract word gedaan.
Gisteren zou de monteur komen om tv en internet aan te sluiten, vandaag zouden we contacten en zou hij het pkuspakket er gratis op zetten.
Ik had nogsteeds geen bevestiging van internet en tv abbo maar dat zou allemaal goedkomen.
Ik had dus ook nog niet de codes om een controler voor de ps4 die je gratis kreeg met een jaar abbo voor t 1 of ander want die zouden bij de bevestigig zitten.
2 dagen later nogmaals gebeld want ik heb nog geen bevestiging. En ookal heb ik geen ps4, mijn vader heeft een ps3 dus leuk kadootje voor hem. Je hebt er recht op tenslotte. (1u aan de telefoon)
Bestelling staat in het systeem blijkbaar, de bevestiging zou nogmaals gemaild worden.
Dag later, nog geen mail. Weer gebeld. (20min in de wacht, telefoon word eeop gegooid. 50min uiteindelijk nog extra gebeld)
Er is geen bevestiging te zien, er is zelfs geen aanvraag van pakket te zien.
Wordt nu aangemaakt ik wordt na het weekend terug gebeld door een andere afdelig over de bevestiging.
3 dagen later voicemail: er is niets geks en ik zou gewoon bevestiging moeten hebben want er is wel een abbonummer
Weer gebeld (40min) eindelijk bevestig geregeld en binnen 5 werkdagen zouden we ook de code voor ps4 gebeuren moeten hebben. Afspr monteur voor installatie is ook gemaakt voor gisteren.
Halleluja 1 dag later codes en abbo bevestiging
Afgelopen week is het kastje ed binnengekomen voor de installatie, gisteren werd het aangesloten door de monteur. Kastje defect, maakte geen connectie dus hij heeft eenzelfde kastje uit zijn bus gepakt en gebruikt toen werkte het wel.
Nadat hij weg was wilde ik een docu kijken via mijn mobiel. Onmogelijk. Wifi valt steeds weg en is super traag. Hij doet tussen de 40-70 seconden om een pagina te laden. Niet te doen dit.
Weer gebeld, (50min)zou kunnen komen door een oude bug dus kastje gereset. Leek weer sneller te gaan dus prima.
Maar... gisterenavond weer suuuuuper traag en constant wegvallend wifi. En vanmorgen weer dus ik heb weer gebeld ( ruim een uur )
Andere frequentie gezet en lijkt nu redelijk te gaan *klopt af. Gevraagd door te verbinden met die man die t pluspakket zou regelen. Is niet aanwezig dus ik word binnenkort terug gebeld.... nog geen kinderzenders dus.
Blehhhh ik heb spijt!!!!!!!!!