Klagen njah.
Vandaag had zoon zwemles. Hij zit in een klein groepje omdat hij 0,0 concentratie heeft en er wat zorgen zijn. Daarom opzettelijk voor een klein groepje gekozen met max 5 kinderen. Vandaag waren ze met 4.
Zoontje is van ver gekomen en in zijn ogen moet hij heel veel. Niet racen, niet foetelen, niet de clown uithangen, naar de juf kijken als ze iets uitlegt,... Hele normale dingen maar voor hem is het gewoon veel.
Nu heeft hij zijn angsten overwinnen en wil daar graag mee showen. Dus als ze hun zwemvest moeten uitdoen dan springt die het water in als de juf met een kindje bezig is. Juf houdt het wel in de gaten.
Vandaag begon een ander manneke hem na te doen en begon de mama van dat kindje te paniekeren.
Ik vond het wat overdreven maar deed alsof ik het niet hoorde maar heb hier nu wel een slecht gevoel over.
Wij kunnen boven achter het raam meekijken.
Bijna wekelijks moet ik hem uitleggen hoe en wat ivm zwemles. Hij doet het super en doet ook goed zijn best, alleen te speels en concentratie is njah. Als hij angstig is heeft hij clownesk gedrag. En als hij zijn angst heeft overwonnen wil die het te graag laten zien.