Hopsatee Hier jongste met waterpokken. Hij is zo zielig 🥺 Maar stiekem vind ik al dat knuffelen en bij mij liggen wel heel fijn ❤️
Cactusje Stomme oude badkamer! Ik wil je helemaal niet schoonmaken, er is gewoon geen eer te behalen met die oude meuk. Maar het moet en nu zit er voor de rest van de dag een chloor lucht in mijn neus..
Robije Cactusje kut is dat he.. is bij onze badkamer ook. Gelukkig gaan we bijna verhuizen en krijgen we een hele nieuwe badkamer!! Kan niet wachten.
Cactusje Robije Nou echt. Ik ben er nu wel achter gekomen dat de voegen wel goed slijten door het schrobben met een afwasborstel.. misschien moet ik die maar elke keer meenemen tijdens het douchen en dan lekker schrobben op de voegen😈
Born2bme Ziekenhuis heeft uitgerekende datum verkeerd in dossier staan. Daarom nu opname en inleiden vrijdag ipv donderdag. Nu zal je denken ja dus 1 dag verschil? Na deze hel van een zwangerschap is elk uur er 1 teveel!
[verwijderd] Born2bme oohh, zo spannend! 😃 Niet leuk dat je je zo slecht voelt maar yay! we worden tante! 🤗
Jessie80 Born2bme niet leuk! Maar wel nog maar paar dagen tot aan baby in de armen. Sterkte met de laatste zware loodjes 😘
[verwijderd] Born2bme Sterkte!! Nondeju! De basisschool haalt de verlengde schooldag er vanaf, waardoor we een extra middag BSO nodig hebben. Anders had ik het precies gered, maar nu kom ik elke dag 3/4 uur tekort. Nu nog maar hopen dat mijn werk geen bezwaar heeft, want dan moet ik 3 dag om half 1 weg.. 🙁
BabyFG Born2bme oh dat kan ik me heel goed voorstellen.....ben ook heel blij dat mijn gyn akkoord ging met starten met inleiden vanaf exact 38 weken en geen dag later! Wat een domper dan als t dan een dag later pas is dan waar je je helemaal op ingesteld hebt..... succes vrijdag in elk geval! Willen ze wel evt donderdagavond al ballon inbrengen zodat ze vrijdag meteen kunnen starten (hopelijk) met vliezen breken?
[verwijderd] De bak moet nog binnen, de vastwasser moet ik uitruimen. Maar ik ben moe!! Was even alleenstaande moeder, want man moest werken. Kids gewassen en gevoed en nu gevloerd.. ze vinden mij het liefst, maar luisteren zo slecht. 😢
[verwijderd] Ik vergat mijn fietsaccu op te laden, dus moest ik met de metro. Ellende!! Had vandaag zo graag willen fietsen.. En ik heb honger. 🍔