lindalovesmo zooo herkenbaar! Kerels...
Meestal gaat t wel goed hoor,.maar op dit soort momenten kom ik even klagen.
Vanmorgen had hij zich verslapen. Normaal fietst hij naar zijn werk maar ik was zo goed om hem te brengen. Nouja, aangezien de ks wond nog zeer doet reed hij heen en ik terug.
"Kom me maar om 14:30 halen" want dan zou hij de kinderen bezig houden en kon ik bijslapen. Yesssss! Eindelijk!
Om 15:00 thuis, heeft meneer tot 17:30 zitten werken want er waren problemen. Ik continue naar beneden om de oudste twee uit elkaar te halen. Baby sliep. Ik had hem gezegd, elke twee uur wakker maken voor een voeding anders ben ik vannacht weer de l*l. Nee, hij laat hem 5,5 uur slapen ! Wtf.
Ondertussen had ik al gekolft voor de twee voedingen terwijl ik zou slapen. Ik heb NIET geslapen.
Ben boos, en ondertussen hoor ik hem zeggen "jullie gaan om 18:30 naar bed". Ik denk weer, wtf? Anderhalf uur eerder dan normaal?
Maar nee, meneer gaat nog even de avond weg naar een vergadering en dumpt de kinderen in bed.
Ik val om van de slaap na bijna 5 weken een kind bovenop me en elke twee uur voeden. Inclusief de nachten die totaal voor mijn rekening komen, en meneer maakt zich overal zo makkelijk van af. Boos, en ik heb pijn (auto rijden, maxi cosi tillen want band onderstel is lek). Ben zoooo moe... ๐
Maar nee, ga maar weg, laat mij maar me labiel voelen. Want omdat ik moest rijden heb ik geen benzo genomen vandaag. Pfffttt... Moe...
Heb dochter naast me liggen, gelukkig wilde ze dat. Ze is bang van mij als ik labiel ben. Maar wil wilde niet alleen zijn vanavond. Voel me zo in de steek gelaten.
Normaal is t echt een goede vent hoor,.maar soms...