Tantetil Ik bedacht mij ineens dat ik madeliefje al een tijd niet heb gezien, @Madeliefje06 hoe gaat het met je?
[verwijderd] Tantetil Ik heb toevallig eergisteren ook nog naar haar gezocht (op zp ook weg), maar tevergeefs π₯ Ik hoop echt dat het geen ernstige reden is waarom ze van de aardbodem verdwenen lijkt te zijn..
Snoeki Wat een heftige situatie @"Sevenof9"# fijn dat je nu goed contact hebt met de kinderen en je ex. Hopelijk brengt de beslissing je waar je wilt zijn in het leven.π
Liekje81 Dat lijkt me trouwens supermoeilijk @Sevenof9 , de kinderen die je dan ineens een stuk minder ziet. Hopelijk blijft het contact er goed!
Trees @Sevenof9 lukt het wel een beetje om in je busje te leven? Ben je op zoek naar een alternatief? Ik heb hier een praktijkruimte leegstaan. Met eigen ingang, douche en toilet. Het is klein, maar je mag hier best logeren.
Tantetil Trees ik vind dit echt een supergoed idee! Dan kan ze af en toen met jou mee wandelen. @Sevenof9 goede oplossing toch?
Sevenof9 Trees wat lief van je! Het lukt wel, maar ik ben wel op zoek naar een plek om vast te kunnen staan zodat ik niet altijd hoef na te denken over waar ik ga slapen. Ik heb een paar opties maar mijn voorkeursoptie (vlakbij mijn werk) weet ik nog niet van of dat wel kan. Misschien kunnen we even pb'en?
Nescio Sevenof9 heel veel sterkte, ik had het gelezen in het jaaroverzicht maar durfde niet door te vragen. β€οΈ
[verwijderd] @Sevenof9 veel sterkte! @Trees bij jou lees ik ook veel heftige dingen geloof ik, sterkte!
Trees Sevenof9 stuur gerust een pb. Ik weet even niet meer hoe ik een pb start π. Vrienden van ons wonen al 2 jaar in een camperbusje. Misschien kan ik hen ook nog vragen mee te denken.
Sevenof9 En bedankt voor alle lieve berichtjes allemaal! Ik had gisteren een verjaardag en ben vandaag aan het koken om het kerstdiner met mijn familie in te halen omdat ik met kerst corona had, dus reageer niet direct en niet zoveel. Maar ik vind het superlief β₯οΈ