[verwijderd] LilyMilie ja klopt! Ik dacht, als ik niet kan gaan koop ik de puzzel wel, maar dat valt vies tegen zeg π€£
Honkeytonk Maar die nachten zijn koud!! Baby en dreumes in winterslaapzak met 3 dubbele wollen dekentjes en nog op t randje. Maar wel heel gezellig! Binnenin zit een glijbaan π€£ kinderen helemaal blij.
Jules Honkeytonk Maar die nachten zijn koud!! Dat herken ik nog van onze mei vakantie in zo'n tent-ding π Fijne vakantie!
Honkeytonk Bloem Landal neufchateau, in de Ardennen! Beekje over de camping, en op kwartiertje lopen een groot meer met van allerlei watersport en speeltuin en verder mooie omgeving!
[verwijderd] [verwijderd] ik heb er 3 middagen over gedaan maar hij is klaar π₯³ Wel een enorme uitdaging voor mijn doorzettingsvermogen zeg, wat een pokkeding was dit π
Huggybird Vanmorgen op de fiets naar de plaats waar ik werk. Hier fiets ik dwars doorheen. Nou ja, over de brug natuurlijk π
Noordeling Weer thuis na een heerlijke vakantie in Oostenrijk, wat hebben we genoten en kinderen hebben verrassend goed en enthousiast gewandeld.
Jessie80 Met jongste 2 naar een voorstelling in het open lucht theater. Middelste wilde graag met de "stiekem niet zo stoere" wolf op de foto. Was een leuke voorstelling ook voor volwassenen!