Liekje81 LilyMilie zeker doen hoor! O, zie dat je man al met haar weg is. Goede keus! Hopelijk niks ergs.
Trees LilyMilie gelukkig! En wat een pechvogel dat ze er nog een andere infectie bovenop kreeg. Ik hoop dat ze snel opknapt.
Trees Polygoonjournaalstem aan: Zoals een goede echtgenote betaamt, wijdt de Nederlandse huisvrouw zich hier met vlijtige nauwkeurigheid aan de aan haar toebedeelde taken om ook dit jaar haar kroost weer uiterst keurig gekleed de wereld in te sturen.
Toch6 Ik moet eigenlijk binnen nog aan de slag maar C is zo heerlijk bezig met dr baby dat ik geen zin heb in opstaan van mn stoel
Hopsatee LilyMilie zet de dreumes vast. Ik herhaal zet de dreumes vast 🤣 Ik maakte pasgeleden de fout L zelf te laten lopen in n Kruidvat winkel. My lord wat een hel was dat 🤣
Rietjesbeker Midzomermarkt op de school van dochter (en ja, ik snap dat het technisch gezien niet midzomer is, ook als het weer denkt van wel)
Rietjesbeker June dan is het dicht bij genoeg inderdaad. Ik zie het meer als start van de zomer, maar dat is vooral gevoelsmatig 😝