Trees We hebben een bonte vliegenvanger in een vogelhuisje in de tuin (volgens mijn vogel identificeer-app). Bovenste βniet zo duidelijke fotoβ is van mij en de onderste van de identificeer app, zodat je weet wat je op mijn foto hoort te zien π€
Rosemary Op vakantie in Hongarije ππΊ Weertje is hier heerlijk en nu zit ik met zoon geobsedeerd naar ons kampvuurtje te staren.
Zuremat Pimpelmeesje ja leuk hΓ¨, die scoorde ik eergisteren op een lokale fb marktplaats groep πππΌ
Rietjesbeker [weg] Als je drie jaar oud bent en volgens jezelf echt niet meer naar bed hoeft s middags, kan het zomaar zijn dat je op de derde, vierde of vijfde dag zomaar op de stoel in slaap valt π
LilyMilie Rietjesbeker zo herkenbaar.. mijn 3 jarige doet elke 2 a 3 dagen een slaapje overdag omdat hij dan gewoon in slaap sukkelt van vermoeidheid. Maar op de andere weigert hij. Ach ja.. π
Rietjesbeker Zonnebloem zelfs het woord 'snoepje' werkte niet π± hij ligt nu in bed, wilde echt niets meer
Blue Trees Ohh hoe ben je gegaan? Elk jaar wil ik weer, maar ik vergeet het altijd. Wat zijn mooie routes? En zou je dit aanraden of naar bijv de Keukenhof?
Trees Blue dit was een autoroute voor de tulpenroute in Drenthe. Ik denk dat de Keukenhof een stuk spectaculairder is en ik zou het sowieso op de fiets doen als je de kans hebt. Heel eerlijk gezegd had ik het na 5 tulpenvelden hier wel gezien en hebben we de route vroegtijdig beΓ«indigd op het terras met een bittergarnituur.
Pimpelmeesje Trees . Ik denk dat de Keukenhof een stuk spectaculairder is Vrienden zijn hier van de week geweest, zo druk dat iedereen continu op zijn voeten liep. Doe mij dan maar Drentse tulpen π€ͺ
Trees Pimpelmeesje ik ben er echt nog nooit geweest. Onze route was wel heel erg rustig. We kwamen af en toe wel mensen tegen, maar dat was het ook. Ik had alleen de tulpen op een gegeven moment wel gezien. Het was wel een leuke autoroute over zandweggetjes langs schattige boerderijtjes en mooie natuurgebieden.
Liekje81 Pimpelmeesje ik afgelopen zaterdag. Uitverkocht. 40000 man. Echt veel te druk en vet in de file. π¬ Maar het is wel mooi.
Liekje81 Dodenherdenking dorpje verder. Met de scouting. Kleintje dan ineens nog tussen die groten π