Voor alle liefhebbers van meubels, stylen, binnenkijken, decoreren, interieurs etc.. Show jouw nieuwste, leukste of mooiste item/kamer. Maar ook je eigen creaties, ontwerpen en ideeΓ«n.

Hier onze laatste aankoop voor in de keuken, keukeneiland van Ikea. En mag ik zeggen dat ik geheel geΓ«mancipeerd het zelf ben gaan kopen, zelf heb zitten sjouwen en voor 70% het zelf in elkaar heb gezet? Helaas heb ik de hulp van mijn man moeten inschakelen 😁, maar goed, je kan ook niet alles hebben in het leven πŸ˜…

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Onze nieuwste aanwinst is deze plantenbak!

-weg-

• [verwijderd]

@Angel1980 , super mooi!!
    Dit soort interieurs vind ik altijd prachtig en probeer het na te maken, maar het komt er altijd een beetje halfbakken uit. Bij jou niet! Heel mooi.

• [verwijderd]

Mooi allebei!

Mijn interieur is niet echt foto-waardig helaas.

• [verwijderd]

[verwijderd] same. Denk je in, goedkoop Ikea icm meubels uit de studententijd. Dat is ons huis.

• [verwijderd]

Angel1980 zeker waar! Het is mijn huisje πŸ™‚ maar foto-inspiratiewaardig? Nee πŸ˜›

• [verwijderd]

Angel1980 Ja, die wel πŸ˜‚
          Maar die heb ik al 10.000 keer geshowd, bij gebrek aan beter.

Nou staat er sinds vandaag een nieuwe luie stoel bij - misschien maak ik vanavond even een foto dan...

• [verwijderd]

Femkes hier ook! Haha. We wonen ook mega klein, en we hebben geen kelder of hok of wat dan ook voor rommel die je wel wil bewaren maar niet nodig hebt. Alles moet dus in ons piepkleine huisje dus het is vol vol vol! Maar goed, ik ben wel heel blij met mijn zooi hoor want het is mijn zooi πŸ˜ƒ

Mijn huis is helaas ook niet helemaal Pinterest waardig maar het is wel ons huisje. Als ik straks heb opgeruimd en de kaarsjes gezellig branden zal ik eens een foto posten.

Eens kijken of het lukt vanaf mijn telefoon. Zit vast op de bank met de jongens nog eventjes Netflix te kijken.

Dit is de leeshoek. Ik vind dat het mooiste stukje van de huiskamer. Je ziet hier @LucP in actie bij de open tuindeuren (toen het nog wat beter weer was). Dat wollen kleed (Louis Poortere) is al heel oud, dat lag vroeger in de woonwagen waarin ik ben opgegroeid πŸ™‚ Ik ben echt apetrots op dat kleed.

Dat huisje met puntdak daar achter is mijn atelier.

• [verwijderd]

Manque Ik vind jullie huis echt zo geweldig!!

• Manque hebben hierop gereageerd.

[verwijderd] Dankjewel πŸ™‚ Ik ook! Het is 'gewoon' een jaren '50 rijtjeshuis, maar het heeft wel karakter!

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Onze tv hoek.
                er moeten nog heel veel accessoires bij (ik heb laatst mini plantjes gekocht haha), een lamp, iets op de lege muur maar het begint al ergens op te lijken πŸ˜„
                πŸ“Έ