Dahlia Hoe is t het met iedereen waar de storm overheen is gegaan? In Limburg waar ik woon heeft het eventjes geregend. Verschrikkelijk al die schade en gewonde op het nieuws.
Vulpen Dahlia Heb 'm even verplaatst. Hier alleen wat regen en onweer in de verte. Ik kon de bezorgde appjes van m'n vader slecht plaatsen tot ik de foto's zag en over de gewonden las 😱 Echt bizar hoe plaatselijk dat dan is.
Mamabeertje Bij ons is alles nog heel. Opeens begon het hier. Man riep "de parasol" en toen lag hij al. Dus wij gauw naar buiten, overeind gehaald en ingeklapt. Dat was het. We waren alleen drijfnat. Maar in de omgeving wel redelijk wat takken op de weg of bomen om. En een paar hoogspanningsmasten om 😱
Dahlia Mamabeertje ja due hoogspanningsmasten ook gezien. Niet normaal! Dat is geen windhoos meer te noemen. Ze zeiden wel dat tornado kon gebeuren maar meer op het water dacht ik.
Mamabeertje Bij ons is alles nog heel. Opeens begon het hier. Man riep "de parasol" en toen lag hij al. Dus wij gauw naar buiten, overeind gehaald en ingeklapt. Dat was het. We waren alleen drijfnat. Maar in de omgeving wel redelijk wat takken op de weg of bomen om. En een paar hoogspanningsmasten om 😱
Hopsatee Hier alles goed maar paar plaatsten verderop ligt Leersum en daar zie ik allemaal foto’s van oud klasgenoten wat echt ravages zijn!
sjorsje Bij ons rond 18 uur alleen donder in de verte en een flinke bui van 5 minuten. Daarna niks meer.
[verwijderd] Het regende hier flink en ook wel wat bomen omgewaaid. Maar niet extreem ofzo. Terwijl een kwartier verderop de hoogspanningsmasten om lagen
[verwijderd] Helemaal niks. Het lege flesje spa ligt nog op precies dezelfde plek op het balkon als dat ik hem heb neergelegd.. baal wel een beetje, had gehoopt op wat flinke regenbuien ivm pollen 😬
Lumihiutale Hier hadden we gisteravond flink wat regen en onweer. Volgens mij is het nog ingeslagen in de buurt, het knetterde goed.