Ik begin hier weer veel te laat mee voor mijn gevoel, want dochter is over 2,5 week later en ik denk dat zoon over 2/3 weken trakteert (hij is in de vakantie jarig).

Iemand nog leuke tips die niet al te veel moeite kosten? Ik ben niet zo creabea en heb ook geen zin om er uren aan te besteden. Tegelijk wil ik voor de juf iets extra leuks bedenken, want na de zomer is ze zijn juf niet meer πŸ˜‰

Dochter wordt 3 en is gek van paw patrol en zoon wordt 6 en is gek op dino's πŸ˜›

• June hebben hierop gereageerd.

June dit! Makkelijker kan niet πŸ˜‚
    Ik had voor de jongste een knijpfruitje met een speeltje erbij. Als je creabea wil gaan doen kan je zo'n verpakking van paw patrol om het knijpfruitje maken. Of gewoon in een tasje stoppen van paw patrol.
    Oudste had een zakje chips met een raketpen sleutelhanger.

Ik zou indd bij beidde voor een ijsje gaan!

Kleine meid had een papieren beker met 2 slagroomsoesjes en zo'n waardeloos speeltje van big bazaar. Die bekers zijn in allerlei uitvoeringen en het was lekker makkelijk en goedkoopπŸ˜…

Je hebt ook nog van die Dino koekjes bij jumbo ed, zitten in uitdeelzakjes en dochter vindt ze altijd wel lekker als die getrakteerd worden.

June en kinderen vinden een ijsje nagenoeg altijd wel een feestje! Tenminste, dat vinden die van mij. Want dat zeggen ze dan niet, voor dat ze met een ander ijsje na het eten aan tafel zitten en dan komt er zo een heerlijk lachje op dat snoetje met, dit is al mijn tweede vandaag 🀣

Honkeytonk Mijn jongste gast voor het eerst op schoolreis. Lees de speeltuin om de hoek.
        Ze heeft het alleen maar over het ijsje dat ze gaat krijgen!! Kind is helemaal blij

Cactusje Oh die koekjes is ook nog een leuk idee voor zoon en dan idd in een simpele beker en dat weer in een tasje. Ik ga vrijdag eens langs de big bazaar.

En as dinsdag vragen of ik ook ijs kan trakteren bij de opvang voor dochter. Trakteren is trouwens pas een week later bedenk ik me net, want ze is op dinsdag jarig en dan heb ik vrij genomen πŸ˜‰.

Slush puppies halen bij de ijsboer/friettent. Ik vond die dingen vroeger zo stoer.

Je moet waarschijnlijk voorverpakt spul hebben ivm corona, dus dan zit je al snel aan de ijsjes, verpakte koekjes, chips, enz, enz. Dan vind ik een ijsje (uitgaande van een waterijsje) een van de leukere opties, maar wel even overleggen met de juf of meester, want je moet of kunnen timen, of een vriezer hebben op school. Van paw patrol zijn ook koekjes volgens mij.

Ja ik ga het even vragen aan de juf! Ik woon zelf op een paar minuten lopen van school dus kan het altijd nog even langsbrengen πŸ™‚

Ik zou in elk geval geen speelgoedtroep geven, word echt verdrietig van al die plastic meuk dat al kapot is als ze thuis komen...

IJs klinkt goed πŸ˜‰

Ik had dit voor mick. Zakje chips en daaraan vast een gezichtsmakertje. Kinderen vonden het superleuk.

Tantetil oh dat is ook leuk haha en super simpel 😎

Ik ga gewoon vragen aan T wat hij wil trakteren. Ijsjes of chips.

Marshmallow mick wilde perse chips, vorig jaar deden we van die potloodijsjes om in de schoolsfeer te blijven. Maar ijsjes zijn altijd een goed idee hoor!

Ga maandag aan de juf vragen of hij ook de week voor de vakantie kan trakteren.En dan daarna aan T vragen wat hij wilt. Anders maak ik hem voor niets blij.