Honkeytonk
[verwijderd] Bedankt voor jullie reacties! Ik wacht ook nog even de corona-ontwikkelingen af denk ik, en het weer enzovoorts, maar goed om te weten dat jullie inschatting is dat het leuk is voor peuters en kleuters
Tips voor een dagje uit gezocht
Hopsatee super leuk! Zeker met mooi weer als je in het water Park terecht kan
@Liekje81 en @Softbasegaming top! Ik zoek allerlei uitjes voor de zomer nog voor die leeftijd dus tips hoor ik graag (ook veel al geweest maar wie weet hoor ik nieuwe ideeën ) Oh en dan beetje gericht op die leeftijden. Julianatoren en drievliet heel leuk maar ook prijzig dus meer iets voor als ze nog net ietsje ouder zijn denk ik dan.. beetje rij van Land van Jan Klaassen, Oud Valkenveen, sprookjeswonderland, sprookjeshof, Duinenzathe, Tivoli. Of zoiets als Molenwaard, Malkenschoten/Binky etc
Iemand tips?
- Bijgewerkt
Hopsatee hier vonden ze vorig jaar de waarbeek leuker dan de julianatoren en die is een stuk goedkoper
De flierefluiter vonden ze ook heel leuk. En Megapret ook.
Sneeuwvlok Oh super bedankt dit is helemaal top! Ik zocht inderdaad zulke dingen en deze ken ik nog niet!
Sneeuwvlok wat een leuke ideeën, ga k zeker gebruik van maken deze vakantie
- Bijgewerkt
Hopsatee hoe oud zijn ze ook al weer?
Oh sorry, 4 en 6 zie ik.
De spelerij/uitvinderij in Dieren is leuk. Trek ze oude kleren aan want vies gaan ze worden, lekker spelen in het bos met allerlei zelfgemaakte apparaten die bewegen door te trappen of draaien, duwen of trekken. In de uitvinderij lekker aan de slag met piepschuim, verf, metaal, hout en kunststof.
Bij warm weer lekker spetteren in de fontein, stokbroodjes bakken of een pannetje popcorn er kan van alles.
https://www.spelerij.nl/
Sneeuwvlok Flierefluiter lijkt ons wel
wat! Leuk dus?
Hopsatee Wij vonden het heel leuk! Is al wel even geleden, was net voor de Corona dat wij er waren.
Het is niet mega groot maar wel leuk. Binnen en buiten spelen en bij warm weer is er een klein zwembadje open.
Veel plezier!
Sneeuwvlok Maar dat is prima. We willen juist meerdere uitjes doen deze zomer (of eigenlijk doen we dat al) en ik ben dus ook een beetje op zoek naar prijzen zoals dit en grootte zoals dit. Ik ben al Efteling met de jongste geweest en Madurodam met de oudste (wel allemaal gratis of kortingskaarten) en in de vakantie gaan we nog naar zo’n Megapret achtig park met vrienden voor 15 eu. Verder dingen als spelerij, maisdoolhof en speeltuin hier, een openluchtmuseum, Hans en Grietje in Zeewolde.. zwemmen uiteraard… liever wat meer nu omdat we afgelopen jaar zo aan huis gebonden waren en dan wat goedkoper dan paar hele dure dingen
- Bijgewerkt
Vulpen We zijn uiteindelijk niet naar Toverland geweest. Wel de volgende uitjes gedaan:
- Het Aardbeienland in Horst: superkneuterig, wel een heel fijn terras en veel speeltoestellen buiten
- De kasteeltuinen in Arcen: echt een aanrader, zo mooi allemaal en omdat het zo groot is ook heel coronaproof. De kinderen vonden het ook leuk, veel paadjes en fonteinen en zo.
- Openluchtmuseum de Locht in Melderslo: ook een aanrader. Het wordt gerund door niet zo professionele vrijwilligers (ze beweerden dat de ginger ale appelsap was...) maar tegelijkertijd is het wel heel professioneel opgezet: overal ontsmettingspunten, zo'n zoemding om te wachten tot je eten klaar is, goed onderhouden, schoon sanitair. En er is veel te zien en veel te spelen voor kinderen, ze hebben skelters en driewielers, superleuk!
Al met al dus heel blij dat we niet voor Toverland gekozen hebben maar voor dingen die ook leuk zijn voor ons!
Sneeuwvlok Flierefluiter vandaag geweest en dat vonden ze echt fantastisch! Kreeg ze niet mee maar ja we moesten nog 50 min naar huis dus ze tukken nu in de auto Bedankt voor de tip!
@Huggybird Spelerij blijft op de lijst! We kregen vorige week vrij kaarten voor Archeon dus daar uiteindelijk geweest…