Voor mijn verjaardag in juli willen we een paar dagen weg. We zaten te denken aan Luxemburg, nog redelijk dichtbij en toch iets 'anders'. We zijn er 8 jaar geleden een keer geweest, maar toen was onze oudste er alleen en nog klein. Hebben jullie tips voor 3 kids (9, 6 en 3)? Ook qua hotel enzo?

We gaan max 2 nachten, dus het hoeven niet veel activiteiten te zijn.

Nescio Qua hotel heb ik geen tips, maar naar een kasteel gaan is misschien leuk. Hebben wij ook gedaan een aantal jaar geleden en daar was toen ook vanalles te doen voor kinderen.

Sevenof9 bedankt! Ik heb gisteren een tijd gezocht maar geen hotel kunnen vinden waar we gewoon met z'n allen op 1 kamer kunnen. Dus nu worden het de Ardennen, maar... wel op een kasteeldomein 😃

Ik heb een paar tips voor je. Weet niet of je er wat aan hebt. Mijn moeder komt uit een dorpje in Luxemburg. We wilde vorig jaar er naar toe gaan, famillie bezoeken..
      In Vianden heb je een kabelbaan, kasteel en een openlucht zwembad.
      In Bettembourg heb je een sprookjespark met dieren, ik weet niet of je kinderen dat leuk vinden.
      Grevemacher heeft een vlindertuin.
      In Rumelange heb je een mijn museum, ga je met een treintje de mijn in.
      Kasteel van Bourscheid is ook mooi.

Ik ben jaren geleden in Hotel Nagel in Vianden geweest met mij ouders en man. Maar toen hadden we nog geen kind.

• [verwijderd]

Wij hebben vorig jaar een dagje Luxemburg gedaan. Luxemburg stad is erg leuk en mooi! Aanrader! Er was ook een klein kermisje en die was gratis 😄 nichtje 100x in het achtbaantje natuurlijk 😁

Nu dus de Ardennen maar mijn tips blijven hetzelfde: lekker de natuur in. Wij hebben veel gewandeld 2 jaar geleden en dat kan zowel in Luxemburg als in België.