Succes!
Aankondiging update & logowijziging
Wijzigingen zijn gedaan. Duurde in totaal helaas toch nog 2 uur. Vrijwel alles aan de server is geüpdatet.
Zouden jullie me een plezier willen doen en hieronder eventuele bugs willen melden?
Let daarbij even op dat we geen dubbele bugmeldingen doen
- Bijgewerkt
Deze is bekend
Maar wij kunnen dit helaas niet veranderen. Er zit een fout in de vertaling, die melden we bij de ontwikkelaar.
Ik vinden het wel grappig.
[verwijderd]
Ziet er goed uit!
Manque haha dat heb je altijd! Ik heb afgelopen jaar een ats geïmplementeerd en ik spreek nu heel anders Nederlands door alle kromme rare vertaalde zinnen. En het enige wat ik kon doen is indienen (5 pagina’s!) van de kromme zinnen met voorstellen. Ik wacht al een jaar.
Dus vinden ik leuk, kan ik hebben
Maar mooi geworden hoor! Bedankt voor het regelen in jullie vrije tijd!!
Ziet er echt goed uit zo. Top dat het is gelukt!
Ziet er leuk uit!
- Bijgewerkt
Als ik naar de notificaties ga, is het logo breder dan het paneel. (En ik snap niet hoe ik het screenshot kan toevoegen)
Fijn dat het uiteindelijk gelukt is!
Super gedaan! Ziet er goed uit!
Ziet er leuker uit. Past meer bij het onderwerp voor dit forum lekker speels
Vulpen Thanks @Vulpen en @Honkeytonk! Ik heb 'em aangepast.
Ik vind de kleuren wel erg fel
En ik mis de vastgezette berichten (verjaardagen enzo)
Toch6 die heb ik wel gewoon?
Klopt het dat reageren en vind ik leuk van plek is gewisseld? Al een paar keer verkeerd geklikt
Marshmallow Dat zou kunnen. Nogmaals, behalve het design heb ik zelf geen hand in hoe het forum werkt, omdat we daar bestaande software voor gebruiken. Die onderliggende software heeft waarschijnlijk de reageer-link verplaatst
Marshmallow haha ja dat is omgedraaid!
Maar ik vind het er top uitzien! Geweldig logo en de kleuren zijn heel mooi! Lekker vrolijk
Marshmallow oh t ligt niet aan mij