[verwijderd] mijn ouders hebben een camper. Die plannen altijd zo dat ze boodschappen gaan doen voordat ze een rustdag hebben. Dan kan je de camper op de camping laten staan.

Wat wil je heen?
Ik zou graag naar Noorwegen willen met de camper. Maar eigenlijk is heel Europa super tof om te trekken 😊

[verwijderd] wij gaan naar Oostenrijk vertrekken 7 augustus. Dan zijn we beide volledig gevaccineerd en mogen we Oostenrijk in.

7 dagen later

Leuk!
Wij gaan met de vouwwagen naar Limburg toe. Niet zo heel ver dus, maar ik heb er wel veel zin in.

6 dagen later

[verwijderd]
Ik heb geen idee eigenlijk. Volgens mij legde mijn moeder de stoelen altijd zo op. Ze haalde er denk ik wel eerst even een doekje over.

[verwijderd] geen idee eigenlijk.
Wat ik zou doen is zo'n speciaal picknickkleed met zo'n plastic onderkant gebruiken. Daar heb je tijdens het kamperen ook wat aan.

[verwijderd] ik de caravan hebben we zo’n ding om er overheen te leggen met zo’n ‘mooie’ rand er langs, en een strook om aan de raamkant in te stoppen.

[verwijderd] nee 😂 het zat er bij toen we hem kochten en is het zelfde als de gordijnen. Ik zou op een caravan/camper site kijken.

[verwijderd] hier was het meer creatief met hout, een schapje afgezaagd en hoger weer vast geschroefd zodat er een tv onder paste of zo iets🤔
En het aanrecht verlengd met een plankje dat omhoog te klappen is met een steuntje er onder.

• [verwijderd]

Mijn ouders zijn camperaars en die kijken op youtube veel vlogs van camperaars,. Daar halen ze veel inspiratie vandaan.

• [verwijderd]

[verwijderd]
Ik weet er niks van, maar kijk zeker eens tussen de vlogs.

Wij kamperen al wat jaren en hebben een katoenen tent. We proberen zo basic mogelijk te kamperen en zo min mogelijk mee te nemen. Wel hebben we echt goed geïnvesteerd dit jaar in nieuwe slaapmatten. We huren een camping tafel en een koelkastje op de camping omdat dat gewoon handig is en niet eens zo heel duur (tot zover zo basic mogelijk 😂).
Leuk topic!!

[verwijderd] hier zit ook zo’n uitvouw arm in gemonteerd, en nu heeft mijn man een scherm gekocht en een heel ding besteld om tv te kunnen kijken🤷🏻‍♀️ Voor mij ook echt niet nodig!!
Kamperen is juist géén tv kijken, maar lezen, spelletjes doen, praten met elkaar of heerlijk samen zwijgen 🥰

[verwijderd] mannen logica ja 😂 hij had in de meivakantie ook al een hele constructie gemaakt om de i-pad er aan te hangen, wijs dat hij er mee was ! Kijk lief, kunnen we lekker tv kijken 👍😂
Kijk je wel eens ‘tip de bruine labrador’ op YouTube ?
Dat is een stel ( en natuurlijk een bruine labrador🤣) met een camper (eigenlijk een grote bus) en die komen op de meest fantastische plekken. Als je het hebt over yoga in de natuur…. 🧘🏼‍♀️