• [verwijderd]

M heeft altijd al last gehad van benauwd weer, veel bloedneuzen en snel hoofdpijn. Zo ook deze week, maar de hoofdpijn lijkt ieder jaar erger te worden.
Ik heb al een luchtbevochtiger besteld, maar die wordt pas maandag geleverd.
Hebben jullie ervaringen of tips om deze dagen door te komen?

• Miek89 hebben hierop gereageerd.

[verwijderd] mijn zoon heeft het ook. Gisteravond wist hij niet waar hij het zoeken moest van de pijn 🤐 heb hem de max dosis paracetamol gegeven, op mijn bed gelegd en de kamer zo donker mogelijk gemaakt. Koud washandje op z'n voorhoofd en de raam open omdat het gelukkig afgekoeld was. Anders zet ik de ventilator aan.
    Na een half uur was het minder, toen sliep hij ook gelijk. Moet zeggen dat het gisteravond niet eerder zo erg is geweest.
    Hij was echt in paniek, hardop praten deed al teveel pijn, hij kon alleen maar fluisteren.

• [verwijderd]

Miek89 wat zielig 😥
      M had het gisterenavond ook echt heel erg.. inderdaad ook alleen maar fluisteren en als een zielig vogeltje voor zich uit staren.
      En nadeel van zo hoog wonen, het duurt heel lang voordat het hier in huis weer normaal is.. ze zit nu met een nat washandje op haar voorhoofd op het balkon voor wat frisse lucht, maar niks helpt, ook paracetamol niet. Slapen wil ze niet 🙄
      Zal inderdaad vanavond de ventilator op haar kamer zetten!

• Miek89 hebben hierop gereageerd.

[verwijderd] ah wat naar zeg. Dat is niet fijn nu dan, hopen dat het vandaag wel goed is afgekoeld. Hopen dat het snel afzakt🤞

• [verwijderd]

Miek89 het ergste is gelukkig voorbij!

Ik zou hiervoor toch ook eens contact opnemen met de huisarts. Maxi heeft hetzelfde na een stressvolle periode en dat heeft de huisarts gediagnosticeerd als migraine. Dan zou ze mogelijk betere medicijnen kunnen krijgen.

• [verwijderd]

Femkes ik ga daar inderdaad ook eens naar kijken. Het is bij haar niet stressgerelateerd maar echt door het weer. Ik las dit, en dat is het inderdaad gewoon:

Maar of het ook migraine is..? Kan geen kwaad om uit te sluiten en eventueel medicijnen te krijgen als het nodig is.

[verwijderd] ja valt ook onder migraine! Mijn man heeft het ook, op Weeronline wordt aan de hand van luchtdruk ook de kans op migraine aangegeven.

Zou zeker even langs de huisarts gaan. Mijn man heeft nu wel wat wat de scherpe randjes ervan af haalt en als hij het echt op tijd in neemt, zorgt het alleen voor een soort wolk in z'n hoofd.