Uilenmama wij hebben er ook ruim een jaar over gedaan 🤣
Dit waren sets van de action, en dat was ook heel frustrerend. Veel lijmen, verven, dat moest dan weer drogen, het bleef allemaal net niet goed zitten, onderdelen tekort etc..
Maar we hebben nu beiden een set gekocht van Robotime, en dat schijnt wel veel beter te werken. Die werkt met een kliksysteem, het ziet er op het eerste gezicht al veel duidelijker uit.
Dit wordt mijn volgende:

I heeft deze gekocht:

Alleen het is wel echt een gezamenlijke hobby van I en mij, en die heeft volgende week toetsweek dus ik moet ook nog even wachten tot ik mag beginnen...😏