Trees Dochter en ik hebben potjes geschilderd. Zij heeft met bloemen en ik met aardbeien. En deze heb ik vanochtend nog afgemaakt in mijn art journal.
Toch6 Toch6 Hij is af, die kan in de doos voor Moldavië (mn ouders doen regelmatig hulptransport daarheen)
Trees Manque wat gaaf! Ik wist niet dat dit een naam heeft. Ik heb meteen wat boeken over folk art gereserveerd bij de bieb. Dank je wel ☺️.
Trees Ik heb mijn agenda versierd. Zou dit blijven zitten als ik het continue in en uit de tas haal? Het is acrylverf met gelpen. Of zou ik er nog een beschermlaagje overheen moeten doen en zo ja met wat?
Trees Manque volgens mij heb ik nog ergens een potje acrylvernis van de action liggen. Ik ga even zoeken 👍
Manque Trees ik weet niet of die gelpen uitloopt als het nat wordt? Misschien eerst even testen. Mocht dat zo zijn dat zou ik vernis uit een spuitbus gebruiken of de vernis eroverheen gieten zonder te kwasten.
Trees Manque ik heb deze spuitbus? Maar weet niet of dit ook kan. Het zijn gelpennen van de action, dus ze zullen wel niet watervast zijn.
Trees Manque ik weet niet of die gelpen uitloopt als het nat wordt? Het liep dus uit 😫. Ik was dus gaan kwasten, maar dat werkte dus niet. Ik heb het weer redelijk hersteld. Ik weet niet of gieten dan wel goed gaat. Ik dacht misschien deze nog? Echte vernis spray vind ik toch best prijzig voor 1x gebruiken.
Manque Trees dit is ook geen vernis. Ik zou het inderdaad oplossen zoals @Pimpelmeesje zegt met transparante folie. En de volgende keer watervaste stiften gebruiken? Is ook een gepuzzel hoor al die verschillende materialen.
Trees Pimpelmeesje jep hier ga ik voor! Ik moet deze agenda nog een jaar gebruiken en geen zin om tegen afgebladderde toestanden te kijken. Manque Is ook een gepuzzel hoor al die verschillende materialen. Wel erg leuk. Ik merk dat ik wel enthousiast wordt om zo nieuwe dingen te leren.
Trees Ben nu met deze bezig, maar weet even niet hoe verder. Ik maak dus geen plan en begin gewoon ergens. Iets met geen geduld hebben. Nog een kaartje gemaakt voor iemand. Ik heb duidelijk teveel tijd over.