Hopsatee [verwijderd] Ja als in: het is in de mode momenteel en ik zie er vaker mensen in lopen in mijn omgeving. Maar ik kijk ook best bewust naar kleding vaak. Niet om er direct een oordeel over te hebben ofzo maar omdat ik dat leuk vindt en er ideeΓ«n van op doe.
Tantetil Manque ik zou wel er een grote riem bij doen. Of misschien onder een strakkere broek/legging? Lijkt mij wel heerlijk zitten
Tantetil Hier is 'ie dan @Ansji. Goedgekeurd? Ik zag hele leuke sandalen met goud erin, ik ga even kijken of die erbij staan. Je ziet het misschien niet zo goed maar er zit ook goud in de jurk ( niet echt goud natuurlijk π€£)
Tantetil Dank jullie wel!! Ben er heel blii mee. En het is mede dankzij jullie dat ik zoiets aan durf zonder het gevoel te hebben dat ik er als een malloot bijloop. π
Vulpen Ik heb voor m'n verjaardag laatst dit T-shirt gekregen van m'n vrouw! Slechte foto maar ben er heel blij mee!
Pimpelmeesje Trees 1 zeker, andere 2 mwah. Die met luipaarden staat je wel leuk, maar die beesten kijken me een beetje aan π Trees 1 en 2, die derde lijk je niet comfy in