Oh @[verwijderd] toch, wat vervelend voor je meid. Er is al een heleboel gezegd maar ik wilde je even sterkte wensen🍀🍀.
Het klinkt mij in alles alsof je nog keihard aan het knokken bent tégen de klachten en situatie in plaats van echt goed voor jezelf te zorgen. We kunnen dan massaal met tips en tricks komen maar alles in je lijkt te schreeuwen dat je “gewoon” even door moet zetten, dat je het allemaal zelf moet/kan, dat je toch écht niet elke dag een tukje hoeft te doen, dat t slap/zwak/vul maar in is allemaal... 🙁
Ik hoop echt dat je wat meer compassie voor jezelf op kunt gaan brengen en jezelf de ruimte mag gaan geven om even op adem te komen.
Toen ik zelf ooit bij een psych kwam voor iets vergelijkbaars liep ik te roepen wat ik wel niet allemaal moest op een dag zei zij half -vriendelijk- lachend; “het enige wat je “moet” doen is datgene dat je energie gééft ipv kost. De batterij of spaarpot van energie moet weer vol. Als je spaarrekening bijna leeg is en je koelkast begeeft het dan ga je toch ook niet óók nog een nieuwe auto aanschaffen...?! Dan ga je sparen. Waarom is dat met je eigen lichaam dan zo anders?”.