Pepijn heeft vandaag zijn eerste uitnodiging voor een kinderfeestje gekregen. Hij vindt het helemaal super. Ik ben heel benieuwd hoeveel kinderen jullie ze laten uitnodigen en voor welk bedrag jullie een cadeau geven of probeer je bijvoorbeeld wat groters gezamenlijk te geven met meer ouders.

1986Lynn Qua cadeau ergens tussen €5 en €10, beetje afhankelijk van hoe goed ze bevriend zijn. Samen doen met andere ouders is hier nooit, zeker niet met kleine kinderen.
    Aantal kinderen is meestal zo rond de 4-6 uitgenodigde kinderen.

€5 per kind.

Hoeveel zelf uitnodigen is ook afhankelijk vam activiteit. Als we weg gaan moet het in 1 auto kunnen. Blijven we thuis en doen we niks speciaals kunnen het er iets meer zijn. Maar L wilde bijv zelf pannenkoeken bakken op het gourmetstel, die is voor 6 personen dus kon ze er 5 uitnodigingen. Wilde ze friet oid had 7 ook een optie geweest

Ongeveer 5 kinderen uitnodigen en 7,50 euro voor cadeautje. Nu ze ouder zijn is het vaak 10 euro.

Wat een snelle reacties al en ongeveer gelijk alle 3 jullie antwoorden 🙂 dank!

Als ze zo jong zijn is meerdere kleinere cadeautjes inderdaad leuker 😁.

Cadeautje ongeveer 7,50 maximaal 10 euro per kind.

aantal kinderen: toen hij 5 werd 5 toen hij 6 werd 6 maar nu hij 7 wordt geen 7 want hij wil naar een speelparadijs en anders heb ik geen plek in de auto 🤣 Maar eigenlijk heeft hij maar iets van 5 kindjes die hij wil uitnodigen of waar hij zelf ook is geweest. Als het normaliter een kind of 2 meer zou zijn omdat hij dat graag zou willen geen probleem maar dat is niet het geval.

Kijk het liefst zou ik ook de hele klas doen of alle jongens ofzo maar dat kan ruimte en geld technisch echt niet. En aan de andere kant is het ook goed om dat te leren. Ik word ook niet door iedereen uitgenodigd. Onlangs werd hij zelf op een feestje niet uitgenodigd maar eigenlijk vind hij er niet echt iets van. Het jongetje was wel bij hem geweest. Gelukkig dat hij het zo chill oppakte vond ik.

Ik geef rond een tientje. Doen nooit samen met andere ouders. Hier mag ze er 7 uitnodigen, dat past in 2 auto's. Vorig jaar monkey town en afgelopen keer een ponyfeestje op de manege gedaan.

Morgen feestje van de oudste.
      6 kinderen uitgenodigd dus 7 totaal. Vorig jaar 7 kinderen totaal 8. We hebben dan wel 2 auto's.

Qua cadeautjes zit ik meestal rond de 10 euro voor een ander.

• [verwijderd]

6 kinderen per persoon, en cadeautjes rond de 7,50. Alleen beste vriendin 10 tot 12,50.

Hopsatee

Ja, idd fijn dat hij het zo oppakte.
      Pepijn heeft met dit jongetje nog nooit gespeeld, geen idee hoeveel het jongetje er mocht uitnodigen. De uitnodiging werd hier thuis gebracht.
      Pepijn is pas in oktober jarig en de jongste van de kinderen in zijn klas, dus dan zal ik wel merken wie hij wil uitnodigen en bij wie hij intussen geweest is.

Oké en kopen jullie dan iets wat jullie eigen kinderen leuk vinden op deze leeftijd of vraag je de ouder om cadeauwensen?

1986Lynn ik vraag de ouders of ze nog wensen hebben. Dan hoor ik meestal wel waar het kind van houdt.

Hier ook tussen de 5 en 10 euro. Qua aantal kindjes, S. Had dit jaar 6 kindjes uitgenodigd. Dit was dan wel thuis. En eerlijk gezegd vind ik het ook de max 😅

Wat cadeau wensen betreft, ik vraag het meestal wat hij/zij zoal leuk vindt en dan koop ik samen met zoon een cadeautje

Ik vraag mij vooral af wat je voor 5 a 10 euro kunt kopen wat niet over een week weer in de prullenbak beland is omdat het stuk is. 🙈

Ik snap wel heel goed dat je iets koopt voor dat bedrag anders word het natuurlijk een duur geintje als een kind bijvoorbeeld 6 keer per jaar uitgenodigd word voor een feestje.

• [verwijderd]

Ysabella Ik vraag mij vooral af wat je voor 5 a 10 euro kunt kopen wat niet over een week weer in de prullenbak beland is omdat het stuk is. 🙈

Ik kocht eigenlijk altijd Lego, Playmobil of Topmodel.
          Tegenwoordig zijn het vooral cadeaubonnen.

Ysabella knutsel spullen zijn hier favoriet, spelletje (bij de Kruidvat hebben ze regelmatig leuke aanbiedingen) klein doosje Lego, Playmobil of knex. Meiden vinden kleine make up dingetjes, leuk tasje of zo iets ook leuk. Tot nu toe lukt het prima hoor.

Ysabella Lego, Playmobil, knutselspullen, klei, springtouw, sommige barbiespullen, slime (wonderlijk hoe blij kinderen ervan worden), waterpistolen.
          Best veel dus, natuurlijk houden de waterpistolen geen jaren, maar ze hebben er altijd ontzettend veel lol van. Knutselspullen gaan heel hard bij kinderen en Lego of Playmobil is ook bijna altijd goed

1986Lynn ik vraag meestal de ouders om wensen. Of nog beter als ik een link krijg voor een lijstje!

Dochter had beide keren 6 kinderen uitgenodigd. Cadeautje doe ik ongeveer €5
          De eerste paar keer heb ik aan de moeders gevraagd wat ze wouden hebben, maar dan kreeg ik meestal "maakt niet uit, ze vind alles leuk".
          Meestal laat ik mijn dochter dus zelf wat uitkiezen. Ze probeert dan ook wel echt te bedenken wat diegene leuk zou vinden.