[verwijderd] Hier eten de kinderen eerst omdat er 2 of 3 verschillende maaltijden gemaakt worden. Grote R heeft een halve eetstoornis en eet heel specifiek, en kleine R kan nog niet alles eten wat wij eten maar eet wel meer dan wat zijn broer eet. Volg je het nog? đ Beide jongens kunnen ook niet zelfstandig eten. De jongens eten rond 17.30, wij eten rond 19u of later.
Bloem Dat ligt er aan. We proberen meestal op tijd te eten. Rond 17-18 uur. Soms eten we ook warm tussen de middag als dat goed uitkomt. Soms heeft vriend een dienst waardoor we niet samen kunnen eten. Het wisselt dus wel wat hier in huis.
Elsie89 Als ze net mee gaan eten eten we vroeg dus om 17.00 nu kan de jongste het langer volhouden en eten we meestal rond 17.45.
Hopsatee Wij eten altijd samen tussen 1730-18. Al van jongs af aan. Heel soms heeft een van ons een afspraak dan eet de ander met de kinderen en ik kan me voorstellen straks met sportclubjes etc dat het anders is.
Ysabella Wij eten altijd om 17.00 want om 18.00 gaat de oudste naar bed, als hij later dan 18.00 naar bed gaat is het drama. đ
Cactusje Ysabella Lijkt me heerlijk om de eerste dan al op bed te hebben đ. Is hij dan ook al vroeg wakker?
[verwijderd] Op de dagen dat ik vrij ben tussen 17 en 17.30.. maar soms moet ik tot 18.00 werken dan is t vaak een makkelijke maaltijd of iets wat ik al voorbereid hebt want dan is die zo moe dat ik er anders niet veel in krijg.
Sevenof9 Wij eten ergens tussen 17:30 en 19:00. Vroeger als de kinderen eerder trek hadden kregen ze alvast wat, meestal rauwe groente die we aan het snijden waren voor door het avondeten.
Cactusje Wij eten over het algemeen om 18.00 ook met kleine kinderen. Soms iets eerder of iets later als dat op dat moment beter uit komt. Kinderen hebben er nooit moeite mee gehad om op dat tijdstip te eten. J krijgt nu om half 6 een potje fruit omdat hij geen avondeten wil en dan wel honger heeft. Hij zit er dan wel gewoon bij als wij aan het eten zijn, soms met wat manna ofzo zodat hij toch soort van mee eet met de rest.
Ysabella Cactusje hij ligt er rond 18.30 in en slaapt tot 06.00/06.30. De jongste gaat om 19.00 naar bed en word om 06.45 wakker. Ik vind het prima.
Honkeytonk Wij eten rond 18.00 altijd. Ben pas om 1730/1745 thuis met de kinderen uit werk. Ze eten wel altijd rond 1700/1730 al een bakje rauwe groenten. (ook op de opvang). Voor onze kids maakt het niks uit hoe laat ze eten, ze eten heel wisselend.
[verwijderd] Ik ga om 18:00 beginnen met koken, dus meestal eten we ergens tussen 18:30 en 19:00. Toen de kinderen nog klein waren was dat veel eerder, rond 17 uur, maar ergens is heeft mijn uitstelgedrag en geen zin in koken dat de afgelopen jaren verandert đ
Hooyo-shimbir Wij aten altijd al rond 16.30/17.00 met Jamielah omdat ze om 17.30 ging slapen. Laatste jaren eten wij nu rond 18.00 en soms pas om 19.00 ivm studie. Onze jongste heeft ook niet heel veel slaap nodig dus dat scheelt ook, daarom eten we al vaak wat later.
Marshmallow Wij eten rond 17.30/18.00 en soms wat later. Eerst was het 17 uur, maar nu gelukkig kunnen verplaatsen naar iets later. Als ik in mijn eentje ben eet ik pas om 19.00/19.30, soms pas om 20 uur als ik de tijd vergeet đ
aardbeitjes Wij eten gezamenlijk tussen 17-17.30u. Dat ligt aan of het een werkdag is en of er veel kookwerk nodig is. Ik vind het fijn om samen aan tafel te zitten, even allemaal samen en praten over de dag. Na het eten is er dan ook nog tijd voor een bad en rond 18.30-19u is het bedtijd.
Nescio Hier eten we meestal rond 17.30 uur en soms vroeger, zeker als de oudste vioolles heeft of karate (begint om 18 uur). In het weekend is het meestal later, rond 18.30 uur, maar nog later eten vind ik zelf minder omdat ik dan minder goed slaap đ
Toch6 Ik eet meestal 17:15/17:30. Dan kunnen E en J na het eten nog even spelen en in bad ipv gelijk naar bed. Aan boord is het eerder 17:30/18:00 maar dan probeer ik het ook om op 17:30 te houden maar die mannen eten zo onregelmatig đ
June Ik begin tussen 18:00 en 18:30 met koken. Op werkdagen eten we vaak rond 18:45 -19:00. Op niet werkdagen ergens tussen 18:15 en 19:45. De laatste alleen in het weekend. De kinderen krijgen meestal wat rauwkost als ze hangry zijn. Ze schrokken het eten meestal binnen 10 minuten naar binnen en om 19:30 gaan ze naar boven.