Rietjesbeker
Bloem
Nou ze kwamen aan de deur, ik heb ze niet binnen gelaten.
Ze zei dat ze kwam omdat ik haar op de app geblokkeerd had (je had mij kunnen mailen of een brief kunnen schrijven), dat ze de hele middag aan de telefoon had gehangen met SVB en VGZ en dat ze in haar recht stond, maar dat ze er met mij samen uit wilde komen en de rest van de maand augustus wilde factureren en dan zou ze niet verder gaan, maar eigenlijk had ze recht t/m september te factureren én een transitie vergoeding.
En hoe ik durfde om [naam] dit aan te doen want ze had met liefde bij ons gepoetst en nu kwam ze helemaal in de problemen omdat ze geen inkomen had deze maand.
Huishoudelijke hulp mensen, elk ander bureau heeft wachttijden van heb ik jou daar, als ze aanbelt bij elke andere organisatie kan ze vanaf morgen 40 uur werken (tenzij ze dit zwart doet iom die vrouw van t bureau, maar daar ben ik zeker niet verantwoordelijk voor)
Ik heb gezegd dat als ze denkt dat ze gelijk heeft ze dit op papier moet zetten en ik er dan naar dan zal kijken, maar dat wilde ze niet, ze wilde "er samen uit komen, want ik wilde toch ook niet een incassobureau
en al dat gedoe en blabla?" Toen heb ik gezegd, ja dat wil ik wel! en heb ik de deur dicht gedaan.