Hopsatee Trees Ja, er zijn zelfs vrouwen die er 2000-3000 euro per maand mee verdienen π¬ maar vooral dus gewoon stellen. Ook gewoon om de 3-4 uur aanleggen hΓ¨. Anders stopt de productie.
Hopsatee [verwijderd] ja ook wel lekker hoor! Maar vooral dat intieme kwetsbare moment als ze bij de vrouw op schoot liggen.
Soturi [verwijderd] Dit denk ik (helaas) ook. Mijn vriend heeft er bij mij een keer aan gezogen. Maar dat was meer omdat ik tegen een borstontsteking aan zat en ik die verdomde harde plek weg wilde hebben. Dus alle trucjes uit de kast gehaald.
Toch6 Soturi ik heb koffie leren drinken. Thee vind ik ook nog steeds niet super. Alcohol ook niet. Pas kersenbier op, dat ging nog wel voor een enkele keer
Soturi Toch6 Maar dat vind ik toch anders dan om de 3u voor... maanden? Dit vond ik bij V al vermoeiend. En dat was waarvoor het bedoeld was. Achteraf had ik wel langer door willen gaan overigens.
Soturi Toch6 Dan ben je al verder dan ik. π Ik lust geen koffie. Geen thee (tenzij zoveel suiker dat ik net zo goed een hap suiker kan nemen). Geen bier. Geen wijn.