Mamabeertje Rietjesbeker Ik blijf ook maar een danspaartje zien, ook al weet ik dat het iets anders is.
Trees Softbasegaming haha wat zegt dat over jou (waarschijnlijk dat je betere ogen hebt dan de rest) 🤣 Maar ik ben dus niet de enige die rare dingen ziet. Wat een opluchting 😉.
[verwijderd] Hopsatee ik dacht een liefdeskoppeltje, in een dramatisch filmmoment wanneer de grond onder hun voeten vandaan zakt
Softbasegaming Dat ik pas over 2! weken een bezorgafspraak voor de AH kan kiezen. Pas de 29e. Wat is er aan de hand 😅
Softbasegaming Trees Ja dat zal het zijn 🤣 . Dat ze er maar in stikken, kan ik tenminste weer bestellen 😆
Softbasegaming Dat ik van een dagdienst veeeeel langer bij moet komen dan na nachtdiensten. Na mn nachtdiensten als ik wakker word ben ik er weer. Nu heb ik vrijdag dagdienst gehad en ben gewoon nog steeds moe.
Aurora Softbasegaming Ooh heel herkenbaar. Vandaag dagdienst gehad van 7-13.30 en ik ben helemaal gesloopt 🥴 En dan moet ik morgen nog eens van 6.45-15.15
Rosemary Ik kijk voor het eerst een ziekenhuis-serie. Ik ben echt verbaasd over de geloofwaardigheid van de casussen. Ik ben een leek, maar zelfs dan weet ik dat een groot gedeelte van wat ze daar doen niet kan.
Rosemary Lumihiutale Chicago Med Ik kan eigenlijk niet tegen bloed 😂, maar vond Chicago Fire erg leuk, dus toch maar deze als vervolg gekozen.