[verwijderd] wat een gek gesprek 🤔
Kan me voorstellen dat je er de kriebels van krijgt….
Ik zou niet weten wat je hiermee moet….
Heb zelf ook zo’n gek verhaal
Twee maanden geleden ongeveer kom ik in de supermarkt een man tegen( ongeschoren gezicht met hier en daar wat aangetaste tanden in zijn mond) en die zegt uit het niets ‘jij komt uit E toch’ ( de plaats waar ik geboren en opgegroeid ben)
Ik kijk hem stomverbaasd aan en hij gaat verder ‘jouw zus werkt toch bij de bloemenwinkel?’ Dus ik zeg’ sorry je moet mij even helpen want ik weet niet wie jij bent’ toen zei hij zijn naam en dacht ik oh ja, dat komt me wel enigszins bekend voor. Begint hij een heel verhaal over dat zijn vrouw bij hem weg is en hem heeft laten zitten voor een ander en dat het nog maar de vraag is of hij in zijn huis kan blijven.
Toen vroeg hij waar ik woonde dus ik zei ‘in de buurt van de bloemenwinkel waar mijn zus werkt’ en toen zei ik dat ik verder moest en wenste hem sterkte met zijn situatie.
Twee dagen later loop ik met de hond , komt er een oude rammel bak voorbij rijden, die stopt verderop, zet zijn auto in de achteruit en stopt naast mij op de weg. Het raampje gaat open en zie ik dat het die vent is. Hij zegt met een blij hoofd ‘zo zie je elkaar nooit, en zo zie je elkaar twee keer in 1 week. Hij zette zijn auto uit, stak een sigaret op en begon weer een heel verhaal over zijn ex die de hond bij hem had achter gelaten bla, bla…. Ik weer gezegd dat ik door moest. En thuis meteen aan mijn man verteld.
En verdorie weer een paar dagen daarna komt hij weer voorbij rijden terwijl ik met de hond loop 😱
Ik loop elke dag rond de zelfde tijd met de hond maar sindsdien loop ik elke dag een andere route…