Vanochtend het er met man over gehad, hij vond het een mooie en warme jas en aangezien N. een koukleum is, ze altijd zo hard haar best doet en omdat het gewoon kon heeft hij hem voor haar gekocht. Hij snapt dat het veel geld is, maar als ze er 2 winters mee doet dan valt het uiteindelijk wel mee.
Verder wil ik dat we toch een limiet gaan instellen qua kadoโs ook want zoals aangegeven merk ik dat hij er steeds verder mee gaat.
Laatst heeft hij ze meegenomen naar de speelgoedwinkel en kwam met speelgoed thuis met een waarde van 200 euro. En vorige week heeft hij tablet gekocht voor de jongste๐คฆ๐ปโโ๏ธ.
Ik heb het idee dat hij misschien op deze manier probeert te compenseren dat hij veel werkt. Maar dat is niet nodig, want als hij thuis is is hij er volledig voor de kinderen. Afgelopen week waren we weekje weg en heeft hij alle aandacht aan de kinderen gegeven, dat is zoveel meer waard.
Ik merk gewoon dat ik mij er ook heel ongemakkelijk bij voel, we hebben het enorm goed maar veel geld uitgeven zit niet in mijn aard.