Nescio
Snap ik hoor, ik denk alleen dat dochter het niet erg interesseert omdat ze niet veel met persoonlijke hygiëne heeft. Als ik tegen haar zeg dat het wel weer eens tijd wordt om te gaan douchen is ze dat altijd ook al van plan. Ze heeft ondertussen ook alweer een dag of 4 niet gedoucht. Onlangs heeft ze weer een paar weken verkering gehad, toen ging ze uit zichzelf om de dag douchen. Gister is ze met heel vet haar naar haar werk gegaan, ze werkt in de bediening in een restaurant, dan lijkt een beetje persoonlijke hygiëne me ook wel fijn. Ze trekt ook alleen een schone onderbroek aan als ze gedoucht heeft of doorgelekt is. Ondertussen mopperen dat het altijd zo jeukt. Ik heb al heel vaak gezegd dat ze vaker douchen moet, haar haren moet wassen want vet haar ruikt ook niet fris, het hoeft ook niet elke dag, maar trek dan op z'n minst een schone onderbroek aan. Ik heb ruim een maand geleden 2 nieuwe sportbh's voor haar gekocht om te proberen of die lekker zaten, dan kan er altijd bij gekocht worden, die zijn nog niet 1x in de was geweest....