@[verwijderd] Dit is wat Dasty-Queen schrijft: Een naam moet aan een combi van deze eisen voldoen om tokkie te zijn voor mij; beginnen met Dj, eindigen op Y, eindigen op ano met ergens een Y ervoor, zoveel letters en klanken bevatten dat het kind op zijm 6e verjaardag het pas uit kan spreken.
Waarop jij reageert met: Ik kan me zelf inderdaad wat meer vinden in jouw omschrijving, ik mis alleen de extra leestekens of bewuste spelfouten nog 😉
Ofte wel julie noemen een aantal namen ook tokkie. En dat vind ik jammer, aangezien jij je zelf verbaasd over het feit dat de namen van jouw kind/kinderen in het bewuste topic tegenkomt als tokkie-naam.
Een naam als Kyano/Keano is heel erg populair in het gebied waar ik woon. Op de school van mijn kinderen (rond de 200 leerlingen) zijn er al 4 of 5 die zo heten. Die hebben volgens jullie menig dus tokkie-namen. En hier is het dus een hele gangbare naam zonder tokkie-associatie.
Dat je verbaasd bent dat je de naam van je kind/kinderen in het topic snap ik, maar waarom dan gelijk zelf ook even aangeven dat je andere namen tokkie vindt, dat snap ik niet en vind ik jammer.