Liekje81 Louelle81 ja ook wel weer een beetje zo. Ik hink op 2 gedachten ๐ Ik kan ook niet zeggen morgen dat ik niet kom, dan laat ik patienten zitten. Maar op scholen kan dat dan schijnbaar wel.
Vulpen Hopsatee Ja dat is ook zo! Er zitten nog drie andere scholen in de wijk, allemaal dichterbij, maar die wilden we niet ๐ Het is eigenlijk net als met m'n werk. Reistijd is het grootste nadeel, verder is het leuk ๐ค
Elsie89 Nou net bericht van school dat ze toch dicht zijn. Baal hier zo enorm van vanmiddag bericht we zijn open maar weten niet wat vervoerders doen nou prima dan breng ik haar eventueel zelf wel dus kind voorbereid morgen weer naar school. Krijgen we om 19.45 bericht dat school dicht blijft nou toen lag dochter al op bed dus dat word dikke drama morgen echt zo slecht dat ze nu pas communiceren. Tranen in mn ogen gewoon.
[verwijderd] Elsie89 O, heftig, zeker voor speciaal onderwijs! Dat trekken kinderen toch helemaal niet?! Ze zouden beter moeten weten!
Femkes Elsie89 ik ben dus nu mijn kinderen er al op aan het voorbereiden dat er kans is dat de school morgen niet opengaat. Ik zie de bui alweer hangen. Mini zat net te huilen aan tafel omdat ze morgen weer moet thuisblijven, dus ik vertelde dat ze morgen eindelijk weer school heeft, maar ja, nog steeds risico dus dat school niet open gaat.
Vulpen Elsie89 Nou, wat slecht! Hier niks gehoord dus ga er dan vanuit dat ze open zijn. Als dat niet zo is, vind ik dat heel stom want dan sta je dus alsnog vroeg op om je kind eens even flink te gaan teleurstellen.
Femkes Femkes nou, krijg echt net mail binnen dat ze dicht zijn. Er is ook geen noodopvang (hebben we gelukkig niet nodig, maar de huisartsassistente heeft dus bij ons gewoon vette pech) en het is ook niet meer mogelijk om thuisonderwijs te geven.
Liekje81 Femkes hier als het nodig is wel noodopvang. Zou wat zijn anders. Hoe zou ik dat moeten regelen avond vantevoren?
aardbeitjes Ik heb gelukkig geen bericht van school gekregen maar hier in het zuiden ligt gelukkig ook maar 1.5 cm sneeuw. Ik ben wel benieuwd of er gladheid is morgen.
Louelle81 Miek89 Ja is ook stom, maar dan toch liever nu dan wanneer ze weer eerst naar school zijn gegaan๐ซ๐ซ
Louelle81 Kipsate Ik ken ook de ijsvrij dagen en in de zomer dagen vrij bij extreme hitte, weet ff niet meer hoe je dat noemt๐คฃ
[verwijderd] Liekje81 nou, ondanks strooien liggen de wegen hier vol sneeuw en is het spekglad. Dan vind ik het niet overdreven om de boel dicht te houden.
Liekje81 [verwijderd] ik zal het morgenochtend om 6.45 wel zien. Als ik een half uur eerder dan normaal vertrek naar werk. ๐
Femkes Vulpen ik kreeg gelukkig bericht toen we nog aan in bed leggen waren, maar ik vind het ook rijkelijk laat
Vulpen Femkes Mijn vrouw ging kijken en ze was gelukkig nog wakker. Jongste houden we dan toch ook nog maar een dagje thuis, oudste wilde dat dus hopelijk gaan ze dan fijn samen spelen in plaats van elkaar de hersenen inslaan ๐ Hopsatee Ah nee! ๐