Weten jullie nog, mijn baan die door de corona per direct via mail beΓ«indigd werd? Waarna 0 respons op mijn bellen en mailen.. In maart.
.. Ww aangevraagd.
Ik kreeg begin mei ineens betaald door mn oude baan, toch niet ontslagen. Kreeg ik ook niets over te horen ofzo, zelf weer allemaal gebeld en gemaild... Toch de now aangevraagd, dus moest vliegensvlug ww stoppen voordat ik betaald zou worden.
De now ontvangen, maar er vanuit gegaan dat ik per 31mei wel direct weer ontslagen zou worden. Want nu mag dat zonder boete.
Ik was dus mijn overeenkomst al in de gaten aan het houden, en kreeg deze week ook geen loon over vorige week (krijg dat wekelijks)
Vanmorgen dus maar gebeld waar mijn loon bleef, wisten ze even niet ging ze uitzoeken
Mijn collega's (2 leuke) geappt en die hadden beide einde overeenkomst gekregen.
En ohja, tussen neus en lippen door, bedrijf gaat nu weer open en per maandag moet ik weer 3 dagen (mijn normale dagen) werken.
π±
Uhhh dan moet ik heel snel de opvang inseinen maar ok.
Werd later teruggebeld, ja kun je niet morgen en zaterdag al werken want je bent NU nodig.
Ehhhh nee.
Ik ben volgende week echt helemaal kapot.. Mn voeten zullen wel weer helemaal stuk gaanπ£
Zit midden in een sollicitatieprocedure, dinsdag 2e gesprek gehad en zit nu te wachten op bericht van hen (morgen of begin volgende week.. Fingers crossed) totale procedure kan wel een paar weken duren dus nog sowieso even doorbikkelen..