Mijn kinderen waren elkaar nat aan het spuiten in de tuin.... ik had ze nog gewaarschuwd dat ze alleen omlaag mochten richten. Hoor ik op een gegeven moment een buurman heel hard schelden achter de poort en ik zie mijn zoon schrikken. Dus ik loop naar de poort, buurman helemaal uit zijn dak omdat zijn auto nat geworden is. Dus is zeg 'sorry' was niet de bedoeling... Gaat die vent helemaal uit zijn plaat ๐ฑ Ik was een Gore k...hoer en weet ik veel wat. Dus ik zeg "nou het is maar wat water en het komt uit een heel klein pistooltje, overdrijven is ook een vak hoor. Volgens mij zijn we uitgepraat". Poort dicht. Ik was gelukkig zo slim om hem op slot te doen, gaat die man aan de poort hangen en door met zijn scheldkanon.
En waar ik nou het meest verbaasd over ben: de directe buren. Mijn kinderen waren overduidelijk bang. Die buurman is een asociale vent die niet vies is van een borrel of drugs dus dat zal wel. Maar beide buren zaten in de tuin en waren direct doodstil, dan vraag je toch even over de schutting heen of het wel gaat? Of je belt even aan bij je alleenstaande buurvrouw? ๐ค
Ik zit me er eigenlijk een beetje kwaad om te maken.... Ben ik nou gek