Bloem Tantetil een griepje? Leeft ze onder een steen of zo? Oeh, ik word al boos om je bericht. Laat staan hoe jij je moet voelen!
Tantetil Bloem Nee ze is ook met die complottheorieën bezig. Ze heeft best wel wat vreemde ideeën over alles. 🤦♀️
Blue Dat ik net iemand op fb "uitgechallanced" zie schrijven. Persoon heeft geen dyslexie ofzo. Maar uitgechallanced? Is dat een nieuwe combinatie van uitgedaagd en challenge?
[verwijderd] Blue Ach, mensen hebben het tegenwoordig ook massaal over oppimpen, dus wie weet slaat het aan! 🤐😏
Sweetl [verwijderd] mocht zoiets weer gebeuren en ze staan vast (reu zit als het goed is vast in de teef) laten staan!! Wat je ook doet niet lostrekken. Dan trek je met pech heel de teef haar edele delen kapot. Ik zeg het maar voor de zekerheid🙈
[verwijderd] Sweetl ik had sowieso niet echt de behoefte om twee ‘vrijende’ honden uit elkaar te trekken. Ik heb ze hun pleziertje gegund 🤪.
Toch6 Dat babydump dd knuffel uit de doos heeft gehaald. Nou is baby zielig want die heeft nu geen dumpy net als de rest 🤪
Pimpelmeesje Toch6 aaah. Is deze doos de moeite waard? Ik heb uit de blije door alleen de kortingsbon gehaald 🤔
Toch6 Pimpelmeesje weinig reclame (2/3 papiertjes), lepeltjes, tuitbekertjes, fruitbakjes oid met deksel, spuugdoekje, rompertje, sokjes, 9maandenboek van woezel en pip Dus ja ik vind hem wel de moeite 🙂
[verwijderd] Robbie kan (maar) een paar makkelijke woordjes zoals appel, auto, zon.. en sinds vandaag: tricératops 🤓🤣 (een soort dinosaurier)
Hopsatee [verwijderd] HAha toevallig. Onze bijna 3 jarige kwam van de week aangelopen en zegt: mama dit is Tricerotops. Ik: 🧐🧐🧐 Haha
Manque Ik zag net een fragment van een actualiteitenprogramma via een twitterfeed. Ik weet niet wanneer het uitgezonden is, maar het ging over de speech van de dodenherdenking, dus het is van de afgelopen dagen geweest. Hoe Joost Eerdmans van leer trekt tegen Arnon Grunberg, bizar gewoon. Ik ben er akelig van.
Hooyo-shimbir Manque daar hebben mijn man en ik gister met open mond naar zitten kijken. Moest er gewoon bijna van huilen, die man geeft zo goede speech vanuit de beste bedoelingen op een enorm beladen dag voor hem als Joodse man en dan word je zo neergezet. Bah wat was dat naar, ben ook halverwege weggegaan. M’n man heeft t wel af gekeken en zei dat er gelukkig vanuit de andere gasten wel bijval was.
Manque Hooyo-shimbir M’n man heeft t wel af gekeken en zei dat er gelukkig vanuit de andere gasten wel bijval was. Oh, dat is wel fijn... Ik heb het betreffende programma verder niet gezien, maar misschien moet ik het nog eens in zijn geheel kijken. Hoe dan ook, ik vond dit fragment echt schokkend 🙁