Tantetil ik werk dus via een uitzendbureau bij dat bedrijf. Ze werken altijd eerst met uitzendkrachten daarna pas contract bij het bedrijf zelf(zit een inhouse uitzendbureau in) Nu is het zo dat ik een uitzendovereenkomst met uitzendbeding heb, dus dan mag dat idd. Direct beëindigen.
Echter lees ik dat als je langer als 26 weken daar werkt mag dat niet. Maaaaaar omdat de wetten per 1 januari vernieuwd zijn heeft iedereen een nieuwe overeenkomst gekregen eind vorig jaar. En heb ik dus sowieso niet die 26 weken natuurlijk.
Dusja dat mag. En ze zei dat ik me er niet zo druk over hoefde te maken want ik was al weer gewoon aan het werk geweest enzo, dus dan heb ik vast al een nieuwe overeenkomst? maar toch maak ik me daar wel druk over. Dan moet je niet zo'n brief versturen.
En ik weet nu ook niet hoe het zit met mijn vakantie uren enz, want over 2 weken ga ik een week op vakantie, maar zijn die dan weg? Worden die dan in 1x uitbetaald? En waarom heb ik dan een normale loonstrook gehad afgelopen maandag, want dat is al na mijn overeenkomst beëindigd zou zijn.
En ze zou me een uur geleden een mailtje sturen maar ik heb natuurlijk nog niks gehad🙄hou niet van dit soort idiote onzekerheid.