aardbeitjes Dat mijn kind van 20 maanden al op het toilet wilt zitten ๐ถ Gaan we van de luiers af zijn voor ze 2 is???
[verwijderd] Hoe dan? Ben ik drie keer naar beneden wezen vliegen, de niet bestaande lift in mijn huis gepakt, gesprongen????
Robije Over de docu van famke Louise over het bont . Ben gewoon misselijk, ze laten zien hoe dat villen gaat ๐คฎ.
Lumihiutale Robije Heel fijn dat ik dit lees want ik wilde het morgen gaan kijken. Doe ik dus niet meer ๐ (niet sarcastisch bedoeld overigens,ik had er echt niet van kunnen slapen als ik het wel had gezien)
Robije Lumihiutale het is alleen op het einde dat je dat ziet, verder niet gelukkig. Oudste heeft meegekeken tot ze waarschuwen voor schokkende beelden.
Lumihiutale Robije En na die waarschuwing laten ze het pas zien? Een jaar of 15 geleden was er een reclame op tv waarop te zien was hoe een jager een zeehond doodknuppelde. Nou echt,janken.. Verschrikkelijk vind ik het,dierenleed๐ข
Torretjeee Fantykoekie tomaat is eigenlijk fruit ๐. Dus die kan van je ik wil meer groenten eten lijst ๐.
Tantetil Ik verbaas mij over mijn man die nu een spelletje doet waarin hij een geit is die door de stad loopt...zoontje vindt het fantastisch en ze zijn helemaal blij samen.๐คท๐ปโโ๏ธ
Cactusje Natuurlijk heb ik ondertussen ruime ervaring omdat ik een puber heb, maar toch blijft het me verbazen dat ik altijd eerst boos moet worden, zelfs tot schreeuwen aan toe, voor er eens geluisterd wordt en gedaan wat ik gezegd heb.
Ysabella Cactusje probeer eens heel zacht te praten ik durf bijna te wedden dat ze dan luistert. Als ik mijn stem verhef heeft dat weinig effect bij mijn zoon, kijkt hij mij aan en fluister ik luistert hij aandachtig. ๐
Cactusje Ysabella Dat werkt helaas niet. Kleine meid heeft maar een korte aandacht en is dus ook snel afgeleid van wat ze moet doen. Ik heb na de tijd natuurlijk wel gezegd dat ik het ook absoluut niet leuk vind om boos te worden en we hebben even geknuffeld, toen was het weer goed.
Theezeefje Ik ben voor team @Fantykoekie : tomaten...๐คฎ Durf wel sinds kort flinterdunne gesneden snoeptomaatjes tussen mijn italiaanse bol te doen icm mozarella en spaanse ham ๐