Softbasegaming [verwijderd] Nou dochter snapt echt niet dat ze steieken stay in hair heten hoor. die denkt dat ze stay minder dan 5 min in hair heet ๐
Rietjesbeker Dat ik nog maar vier kilo ben aangekomen deze zwangerschap (met 25.5 weken). Ik eet als een dokwerker, waar blijft dat allemaal? Let wel, echt een ramp is het niet, ik had nog genoeg 'over', maar ik vind het wel wonderlijk
Dahlia Hopsatee aii ๐ ik hoop dat je morgenvroeg uit bed kan komen. Drukke dag morgen? Beterschap! Wel heel lief idd! Zullen ze nog vaker tegen je gebruiken, goed vast houden he mama, durf erom te wedden ๐
Jute Hopsatee Oeh lijkt me pijnlijk en dan de geschrokken kinderen erbij, dubbel schrikken. Beterschap met je rug.
Tantetil Hopsatee ooooh wat een pech. Misschien even naar de huisarts voor een zekerheid? Dit zal je idd nog jaren horen hoor.
Manque Manque Helaas, ons kind kan er niet behandeld worden, zijn IQ is te laag. Ik heb mijn psychiater hartelijk bedankt voor de terugkoppeling. Hij vroeg nog of er iets anders was dat hij voor me kon doen, wat ik wederom hartverwarmend vond, maar ik weet even niet wat ik verder nog kan vragen. Weer een doodlopende weg. Ik wacht even met andere stappen, ik heb al best wel veel mails uitstaan waar nog geen antwoord op is gekomen.
Deliana Manque wat ontzettend balen zeg. Echt waardeloos om voor je gevoel zo met je rug tegen de muur te staan.... Hopelijk komt er iets goeds uit openstaande e-mails ๐
Ysabella Manque mijn duimen draaien voor jullie dat er iets positiefs uit die mails komt, wat een ongelofelijke weg moeten jullie bewandelen zeg.
Pimpelmeesje Manque hรจ wat kut. Maar wel fijn dat je even niet alleen stond in de strijd, en misschien komt er uit zijn lijntjes toch nog iets voort. Of dat er uit je mails iets komt. Heb je de brief ook nog naar de overheid ed gestuurd?
Rietjesbeker Manque dat is een tegenvaller. Hopelijk komt er iets uit een van de uitstaande mails. En het is ook wel fijn dat het hulpaanbod blijft, hopelijk helpt dat een klein beetje tegen het gevoel dat jullie er alleen voor staan
Cactusje Hopsatee Ik viel jaren geleden met mijn oudste in mijn armen van de trap. Alles deed pijn. Haar reactie, nog een keer!!!
Cactusje Het blijft me verbazen hoe hard auto's op het zebrapad bij school af komen rijden. Beide zijn echt niet te missen door borden die geplaatst zijn, let op schoolzone e.d. en bij het zebrapad van die grote felgekleurde palen. Ik heb zelfs regelmatig het idee dat er eerst nog wat gas bij gegeven wordt in de hoop niet te hoeven stoppen voor overstekende ouders en kinderen...