Tantetil Lovely83 wat belachelijk! Dit vind ik echt heel erg en dit soort dingen steken. Ik zou hier echt wel wat van zeggen hoor!
Ysabella Zo niet belangrijk want het gaat nergens over, maar ik lees net dat AndrΓ© Hazes date met Bridget Maasland. Veeg mij maar op. π
[verwijderd] aardbeitjes https://www.google.com/amp/s/www.rtlboulevard.nl/entertainment/news/artikel/4916121/andre-hazes-en-bridget-maasland-zijn-een-setje%3famp
Ysabella aardbeitjes nee haha, wel lekker luchtig nieuws zo op een zondag. ππ Pietje1987 kunnen ze ons samen opvegen. π€ͺ
Tantetil Toen ik het las zat ik ook zo π±. Maar het zou voor Monique ook wel lullig geweest zijn als het een jong ding was geweest. Maar van die ketting is echt heel erg hoor en dat Monique er nog niets vermoedend op had gereageerd....pijnlijk.
Toch6 Dat bol.com zelf ook de tip geeft om een cadeaukaart erbij te kopen (doe ik niet, wil nog eem horloge bestellen. Oh nee, sinterklaas doet dat π€ͺ)
Tantetil Hopsatee ik had het ook gemist want ik volg ze niet, maar bepaalde mensen op mn fb reageren op al die artikelen. Maar bridget had ik ook echt niet verwacht