[verwijderd] Iedere keer dat ik hier langskom blijf ik me erover verbazen hoe iemand die naam heeft kunnen verzinnen en dacht dat dat een goed plan was. Ik lees nog steeds Bad Asstattoo in plaats van Badass tattoo.
fafa [verwijderd] En degene die deze etalagesticker heeft gemaakt had wat meer rekening moeten houden met die paal die ervoor staat en een stukje logo afdekt. Nu staat er "kids en kots" ipv "kids en koters". En daardoor zie ik in die verfvlek ook opeens iets heel anders π€’ π
Tantetil [verwijderd] ooh wat balen!!daar ben ik dus ook altijd bang voor. Wat een hoop geld he. (Ps ben blij dat je weer terug bent!)
Kipsate [verwijderd] Als je via het cjib inlogt met je DigiD kan je de foto's als het goed is gewoon zien!
Cactusje Kipsate Als het goed is wel idd. Hebben we zelf een keer bij mijn man gedaan omdat hij wilde weten waar het dan was geweest. Het stond toen trouwens wel op de brief dat de foto's te bekijken waren.
Robije [verwijderd] haha staat er gewoon bij hoor. π Ysabella In een park hier vlakbij. Er is daar circus dus dat verklaard een hoop haha. Maar wel apart dat hij daar gewoon staat.
Ysabella Robije is het in Nederland? Want dan weet ik misschien wel waar dat is.π¬ Ik heb daar namelijk in de buurt gewoond en soms stonden er ook giraffen.
Cactusje Ik doe savonds de schuifpui pas dicht als ook naar bed ga, kijk ik net een jaar in de ogenπ±
[verwijderd] Rietjesbeker ik zag het beeld van mijzelf als 40-jarige voor mij. Ik vind het soms best schrikken als ik mijn spiegelbeeld als bijna 40-jarige zie π. Ik ben nu toch wel erg benieuwd wat Cactusje nu echt heeft gezien in de tuin.
Rietjesbeker [verwijderd] dan heb je de tuin vol, met 40 jaren! (ik zie ze voor me als de 40 rovers van Ali baba)
Cactusje [verwijderd] [verwijderd] Oh haha! Ik zie het nu, stomme autocorrect... het was een kat.. in mijn woonkamer...
Robije [verwijderd] Hier staat t https://go-kids.nl/zaanland/agenda/circus-freiwald-in-t-veldpark Er zijn ook springkussens enzo. https://go-kids.nl/zaanland/agenda/jumping-world-springparadijs-in-het-veldpark