Robije Huggybird Vreselijk zulke collega’s. Die heb ik ook, ik reageer daar niet op. Mijn kinderen leer ik ook dat als ze hulp nodig hebben ze dit moeten vragen, en dat gaat ze al best goed af. Een volwassene zou dit gewoon uit zichzelf moeten doen.. Over dat andere breek ik Mn bek al niet eens open 🤦🏼♀️
Huggybird Robije ik reageer dus ook niet als ze geen concrete vraag stelt, en dat beschouwt ze dus als een nee....🤔 echt vaag.... en dan zegt ze dat haar duo collega niet kan communiseren🙈
Bloem [verwijderd] ohhhhh, zo herkenbaar.... en op de een andere manier moet de was ook nog altijd opgehangen of opgevouwen of iets dergelijks. En is de vaatwasser klaar. Pffff, hele dag de tijd. Plan dan beter.
Huggybird Tantetil nogal ja.... mijn baas heeft haar gevraagd wat ze nodig had toen ze klaar was met haar klaagzang, begon ze opnieuw te vertellen wat ze allemaal nog moest doen🙈 duh!!! Wat heb je nodig!!!!! zegt haar duo, “eigenlijk heb je huggybird twee ochtenden nodig om je te helpen of niet? Eeehhh ja, dat zou fijn zijn🙄 en dan zegt ze dat haar duo niet kan communiceren😂
[verwijderd] Huggybird ik heb een familielid die zo communiceert en je kan er idd helemaal niets mee. Alles bestaat uit vage hints of opmerkingen in het luchtledige. Suuuuper irritant!
Huggybird [verwijderd] verwachten zij ook dat je dan van alles voor ze doet? Zij zegt dat ik nee zeg op iets dat ze niet gevraagd heeft🙄 ik heb wel 1 keer nee gezegd trouwens, toen vroeg ze of ik dinsdag ergens wat tijd had, toen heb ik gezegd “ik heb dinsdag een afspraak buiten de deur, als ik op tijd terug ben wel anders dinsdag niet. Toen vroeg ze niet “ heb je woensdag tijd?” Nee..... ze gaat overstuur zitten huilen bij mijn baas en zeggen dat ik nee zeg als ze mij iets vraagt, mijn baas belt mij met de vraag of ik woensdag tijd heb “ Tuurlijk geen probleem!”
Pimpelmeesje Ik ben ook vaak doof voor suggestieve vraagstelling, leer maar een hulpvraag te stellen 😝
Huggybird [verwijderd] mijn baas ook ja, ze werkt er nu bijna een jaar en is ook passief in uitvinden hoe dingen eerder altijd gingen of geregeld werden. Ze roept dan ook steeds “en ik weet weer van niets!!” 😳 hoe komt het dat je van niets weet?!?!?!? Je vraagt niets!!!! Eigen verantwoordelijkheid van niets!
Hooyo-shimbir Hoeveel ik gedaan heb, badkamer, was gevouwen, opgeruimd, stofzuigen boven, beneden verdieping alles incl dweilen. 💪🏽 en ik voel me nog wel zo futloos vandaag.
[verwijderd] Over mijn stoere dochter vanochtend! In het kader van zelfvertrouwen heb ik haar vanochtend mee laten doen met een proefles survival en ze deed het echt heel erg goed. De kracht heeft ze wel en nu hopelijk ook wat angsten hiermee overwinnen. Ik ben zo trots op haar!
Born2bme Niet alleen vandaag maar al 1.5e week. Verbaas me over mijn dochter die zonder training van de 1 op andere dag geen luier meer aanwilde en op af en toe een klein ongelukje na gewoon zindelijk is!
Vulpen Born2bme Het hangt in de lucht zeker ☺️ Hoe doe jij het met slapen en reizen, dan nog wel een luier om?
Born2bme Vulpen reizen doen we geen luier om. Ik gok t erop. Ritjes langer dan half uur kan ik nog een matje in de autostoel leggen.(heb ik nog uit kraampakket) slapen nog wel luier, maar heb er nog 4 en wil eig geen nieuwe kopen dus miss ook maar van die kraammatjes onder dr leggen en kijken hoe t gaat. Dochter heeft 1x eerder gehad dat ze t 3 dagen goed deed, toen wel als we de deur uitgingen luier om maar nu dacht ik ja dan weet t kind ook niet meer waar ze aan toe is. Plus ze wil nu echt niet meer 😂 tot nu toe gaat weg gaan altijd goed
Vulpen Born2bme Marshmallow En hoe oud zijn ze bij jullie? Ik vind het 's nachts eigenlijk nog niet zo nodig, eerste nacht hoorde ik om 3 uur 'Ik moet plassen!' en mijn nachtrust is me heilig🙈 Maar ze is 2,5 dus nog tijd zat...
Marshmallow @Vulpen en gewoon een extra setje kleding meenemen. Plassen voordat jullie weggaan dat soort dingen. Hier in het begin 's nachts nog een luier om gehad, maar ik was er klaar mee en hij was toch droog 's ochtends. Nu heeel af en toe nog een ongelukje. Heeft hij zelf heel veel verdriet van zo zielig. Hij is nu 3 maanden echt zindelijk. Heerlijk!
Born2bme Vulpen ah ja ik heb ook geen zin in gebroken nachten, van mn newborn wakker worden vind ik al genoeg 😂 mn dochter is net 3 dus scheelt wel een half jaar