Toch6 Vrouw uit het dorp is bevallen. Ik wist geeneens dat ze weer zwanger was terwijl ik haar gemiddeld 2x per week bij school zie.
Toch6 [verwijderd] ik verwacht van wel. Dit is het 4e kind en ik heb het bij 2 en 3 ook niet gezien đ¤ˇââī¸ bij de 1e heb ik haar niet gezien omdat ik nog aan boord zat. Wel 3x HG gehad, deze keer weet ik niet, dus ze kwam niks aan, droeg echt van binnen en kleine kindjes. Ze kon bij 37 weken nog gewone kleren aan heeft ze x verteld đ¯
Vulpen Toch6 Ik heb geen verstand van en geen enkele behoefte aan zwanger zijn maar kan me toch voorstellen dat dat heel naar moet zijn. Ik bedoel, het is toch ook wel tof als mensen vol respect naar je buik kijken en denken: oeh leuk zij krijgt een kindje, lijkt me zo.
Robije Vulpen lijkt mij idd ook helemaal niet leuk. Kijk formaat kamerolifant had voor mij ook niet gehoeven maar was toch wel erg trots op Mn zwangere buik.
[verwijderd] Mamabeertje dan heeft ze dus wel waterpokken gehad, jij (en zij) hebben er gewoon niks van gemerkt.
Mamabeertje Rietjesbeker Nee, dat valt eigenlijk wel mee. Alleen als je er aan zit, maar dat is wel logisch. Ik zei nog wel 'Moet dat niet heel veel pijn doen?', maar volgens de dokter was het 'hoe ouder, hoe meer pijn'.
[verwijderd] Dat ik voor de zoveelste keer heel gehaast mijn blouse nog even aan het strijken ben. Waarom stel ik het strijken altijd uit en wil ik altijd precies die blouse aan die nog niet gestreken is?!
Mamabeertje [verwijderd] Ja, dat moet haast wel. Ik verwachtte eigenlijk binnenkort wel waterpokken, want een aantal kinderen in haar klas zaten pas helemaal onder. Maar dan heeft ze er waarschijnlijk maar 2 gehad ofzo.
Dahlia Mijn oudste van bijna 5 is helemaal uit zichzelf zijn speelgoedkast aan het opruimen đ˛đ Ik moet even mijn kaak van de grond rapen hoor Of zal die wat van mij moeten đ¤
Cactusje Vorige week heb ik al een top gekocht die net buiten mijn comfortzone liggen, en nu weer 2! Dat verbaasd me wel, dat ik toch iets koop wat eens wat anders is dan een makkelijke trui of simpel shirt.
Toch6 De hoeveelheid movicolon die de kinderarts had voorgeschreven. 90 zakjes, dus 180 dagen (L gebruikt halve per dag) terwijl we op eigen inzicht mogen minderen/stoppen. Ik had 1 doos verwacht, dus 30 zakjes. In overleg met de apotheek voor het gemak 2x 30 meegenomen zodat er 1 doos aan boord kan blijven gezien de zomervakantie er aan komt.
Softbasegaming Dat mn dochter (27 mei wordt ze 2) rechtop ging staan (oke 1 seconden maar hÊ ze deed het wel) zou het dan toch voor dr 2e verjaardag??
[verwijderd] Dat je dus net zo goed conditioner kunt gebruiken om te scheren. Dat het mij zelfs beter bevalt dan scheergel. En dat ik nu dus mijn zero waste (ok, less waste) oplossing heb gevonden voor dit dilemma. Ik was die bussen scheergel zo zat!
2littlemonkeys Dat ik 3 Spider-Man jochies aantrof in de speeltuin in plaats van de 2 waar ik naar opzoek was đ Hebben ze gewoon een nieuw vriendje gemaakt die ook nog eens in verkleedpak buiten loopt.
[verwijderd] Dat ik vol spanning de puntentelling van het Songfestival heb gekeken en er echt zenuwachtig van werd. Ik heb er normaal niets mee en dacht dat het altijd vriendjes politiek was. Verbazing nummer 2, we maken dus wel kans op de 1e plaats in het songfestival.
Robije [verwijderd] dit dus Haha. Heb de buren voor volgend jaar ook al bij ons thuis uitgenodigd. (Tactisch ook, volgend jaar wonen wij hier niet meer en hoeven we dus niet op de fiets)