Ik werk op een soort van uitzendbasis bij verschillende bedrijven. Bij een van deze bedrijven werkt een man van mijn leeftijd,, waarbij ik duidelijk merk dat hij een oogje op me heeft. Hij kijkt altijd op als ik binnenkom, ergens sta, iedere gelegenheid die hij kan nemen om bij mij in de buurt te komen pakt hij aan, lijkt wel. Poosje terug heb ik mij heel erg bezeerd en was daardoor ook duizelig etc, maar ben toch naar mijn werk gegaan. Ik was op een andere verdieping en hij ging daar in de gang staan, handen in de zakken, kijkend naar buiten, helemaal niks doend, behalve dan vragen of het wel goed ging met me. Ik weet bijna zeker dat hij daar niet hoefde te zijn, maar het leek of hij zeker wilde weten dat ik niet flauw zou gaan vallen of zo, wat natuurlijk erg aardig is.
Ergens voel ik me best gecharmeerd, ik ben tenslotte de 40 ruim gepasseerd π maar ik voel me er ook best een beetje vervelend en vooral verlegen bij, ik weet me moeilijk een houding te geven. Even voor de duidelijkheid: ik wil zeker niks met hem beginnen of zo, ik ben gelukkig getrouwd etc. Over een poosje ben ik daar weer weg voor een tijdje, dus dan heb ik er geen last van, maar ik vind dit voor dit moment best een lastig iets eigenlijk. Kan/wil er ook niet mee naar mijn werkgever stappen, want dat vind ik ook zo raar staan. Ik probeer het zoveel mogelijk te negeren en naast me neer te leggen.
Wat moet ik nu mee? En wat zou jij doen in mijn situatie?