Ik merk dat ik enigszins vereenzaam door deze Corona tijd, maar ook door mijn scheiding die samenviel met het begin van de Corona periode.
Daarbij heb ik zo’n 10 jaar alleen gewerkt waardoor mijn social skills er niet beter op zijn geworden. Ik merk dat nu vooral met mijn nieuwe baan. Ik weet me niet zo goed een houding te geven bij mijn collega’s. Wil iedereen leuk vinden en ben nogal een flapuit. Dat moet ik nu weer aanpassen, maar ik vind het moeilijk omdat ik niet weet hoe me dan te gedragen. Dus nu doe ik mijn werk en blijf ik stil.
Verder ben ik moe, uitgeput. Maar ik moet door. Nieuwe fulltime leuke maar pittige baan, tegelijkertijd verhuisd zonder vrij te kunnen zijn en er alleen voor staan met kinderen en huishouden. Ik doe mijn best voor mijn baan, ik kan dat ook, maar beheers de snelheid nog niet. En daar ben ik van de week op aangesproken, evenals mijn neiging tot praten. Niet op een vervelende manier hoor. Maar ik ben zo moe en ik moet me meer dan 100% inzetten en alle ballen omhoog houden. En mijn houding aanpassen. Soms, heel soms wilde ik dat ik ging slapen en niet meer wakker zou worden... ik vind het leven op dit moment heel moeilijk. Ik doe