Honkeytonk Wij kijken via viaplay. Wordt een leuk seizoen denk ik zo!!! Wel jammer van plek 2, maar toch interessant!
Rietjesbeker Wij delen een viaplay account. Als het niks blijkt, doen we volgend jaar wat anders π
Hopsatee Mijn man heeft met mijn vader viaplay gefikst. Dus morgen ga ik iets met de kinderen doen en hij kijkt π€£
Honkeytonk Kipsate ja mega jammer van max en redbull Maar wat een vette race verder wel! Hopelijk begin van een echt mooi race seizoen!
Kipsate Honkeytonk Wat een klapper he! Gelukkig lijkt alles er voor nu goed uit te zien maar poeh dat was wel weer even schrikken.
Honkeytonk Kipsate ja wordt zo wel de man van crashes π Wel sneu voor Perez. Had het hem wel gegund! Hopelijk kan Verstappen nog naar 1! Maar Ferrari is goed (en deze baan blijft bizar , wel gaaf!)
Honkeytonk Toch6 ja net. Hij tilde op z'n kop en schoof op z'n kop , en klapte over de bandenstapel heen in het hek (gelukkig) erachter (wat net voor het publiek stond). Maar zonder die halo was hij onthoofd denk ik.
Kipsate Honkeytonk Nou echt. Was er even stil van, wat een crash. En ΓΌberhaupt wat een race. Jammer van Max maar Perez was on fire!