Nog meer kijkers?

Goed begin in de kwalificatie voor Verstappen!! Hopelijk wordt dit een spannend seizoen, nu in ieder geval wel! Zou mooi zijn!

Ik kijk eigenlijk alleen als man kijkt en aangezien die morgen avonddienst heeft denk ik dat ik morgen niet kijk. Of ik moet er zelf aan denken.

Ik sta er niet voor op maar man kijkt het wel graag dus ik vermoed dat we het morgen wel gaan kijken.

Wij kijken ook.
      We zijn ook naar een aantal races geweest (pre Max) en hebben Jos nog zien rijden.

June ah tof! Wij zijn 2x in Spa geweest voor max. Nu is het niet meer te doen πŸ˜‚ en heb vroeger echt heel veel races gedaan als werk in studio in NL (achter de schermen). Was altijd tof!

Ik sta er ook niet voor op maar kijk wel altijd de start en tussendoor. De hele tijd rondjes rijden kijken krijg ik de beweeg kriebels van.

Hier wordt het intensief gevolgd door mijn man het liefst op twee schermen. Dan kan hij de board radio ook horen. Wordt vanavond dus ook eten met tv aan.
        Ik volg het altijd half. Ligt eraan hoe hard hij tegen de schermen praat. Hoe harder hij praat, hoe meer ik zie πŸ˜‚

Hier ook eten met tv πŸ˜…πŸ™ˆ! Alle drie m'n mannen zitten al met open mond naar de tv te kijken πŸ˜‚

Hier staat de tv ook al aan. Ik heb net even gekeken, ben nu was aan het opruimen en ga zo even pizza halen. Die dan idd voor de tv opgegeten wordt.

Wij eten ook pizza voor de tv πŸ˜‚
            Mijn man heeft er dus echt niks mee, maar die is toch werken 😜

Ik kijk alleen mee, en we eten netjes aan tafel🀣ze moeten van mij.