Ongeveer in 't midden in de gashouder tijdens een feestje van awakenings.. Dat was op dat moment zo erg nodig
Spannendste plek
In een schaftkeet bij een verjaardag
Op vakantie achter handdoeken hokje aan looppad naar restaurant
Voor het keuken raam
In het bos
Achterin taxi blowjob
[verwijderd]
Oh ja hier ook een blowjob in een zitje van een ijssalon 's avonds laat, na sluitingstijd...
Ik heb βmijn plekβ al eens gedeeld op zp maar daar waren er enkele leden zwaar verontwaardigd hierover. Dus ik gooi hem er hier ook gezellig ff in...
....op het kerkhof...
ok doei
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Sneeuwvlokjes Haha oh nu ik dat lees kan ik me dat herinneren.. Wat een drama volgde daarop zeg haha..
Hier niet echt spannende plekken.. Lijkt me best eens leuk, misschien als ik straks weer een keer smoorverliefd door het leven ga
[verwijderd]
Ha ha...sneeuwvlokjes.
Hier is dat op een Marine schip. Man had de wacht en ik werd naar binnen gesmokkeld. Met mede weten van de officier van de wacht ( slecht he)
Verder altijd het liefst lekker op ons eigen bed.
Op vakantie deden we het regelmatig in het toiletgebouw, deurtje ging dan niet helemaal dicht.
vroeger hebben we het in een meertje gedaan, in de zee en op het balkon van ons hotel terwijl een vriend stond te douchen.
- Bijgewerkt
Hahaha @Sneeuwvlokjes
ik heb t ook wel op diverse spannende plekken gedaan. In het bos, in de auto, in het badhokje (met de zwemleraar ), in een openbare douche, naast/op de auto langs een weg, in een kleedhokje, in een donker hoekje in een cafΓ© op een kruk, op het strand, ...
Verw8 met de zwemleraar!!! Whaha fantastisch, lijkt wel een foute film joh
- Bijgewerkt
Diverse plekken maar ik denk dat de stoptrein wel het origineelst is.
Op de weg, op het spoor, in de achtertuin (landelijker, buitenland maar wel betrapt), zwembad, in de sneeuw met de snowboardleraar (zo fout) etc
Maar tis allemaal lang geleden die spannende plekken...
Sneeuwvlokjes ja haha, maar t was zoβn lekkertje
- Bijgewerkt
Mijn man is niet zoβn spannend ding spannendste plek met hem is ons eerste tentje geweest.
Maar met mijn exvriend daarvoor ... op het strand, in de duinen, in het bos, op een picknicktafel in de duinen (eet smakelijk!), op het biljart in de kroeg (na sluitingstijd), op het balkon van onze flat tegen de reling.
(Flashback! Met mijn man op de Katjeskelder in de familiedouche )
Ik zou dat allemaal niet eens meer durven nu!!!
(ik hoop ook echt dat mijn dochter wat meer op haar vader lijkt wat dit betreft)
[verwijderd]
Met mijn man: op onze mini-huwelijksreis in een uitkijktoren van een wolvenpark (voordeel; je kan andere mensen zien aankomen, nadeel; dan moet je héél snel worden ).
Op een open plek in het bos. In onze achtertuin.
Heel lang geleden: op het platdak van onze school
In zo'n baby-omkleed/verschoonhokje op een camping. De deur kon niet op slot. En dat hebben we geweten ook maar de vrouw die binnenkwam (gelukkig zΓ³nder baby!) vond het veel genanter dan wij.
In een parkeergarage, op een auto. Tot het alarm afging, toen zijn we maar op een andere auto verder gegaan (tja, jong en flink aangeschoten...
)
[verwijderd] Haha oh nu ik dat lees kan ik me dat herinneren.. Wat een drama volgde daarop zeg haha..
Hier niet echt spannende plekken.. Lijkt me best eens leuk, misschien als ik straks weer een keer smoorverliefd door het leven ga
En?
Ik kan er ondertussen wel een paar aan mijn lijstje toevoegen
Dahlia vlak @[verwijderd] niet uit
Schuurpapier oh vertel @[verwijderd]
[verwijderd]
Schuurpapier hahahaha ehmm... Heeft het nog zin als ik doe alsof ik heel onschuldig ben?
[verwijderd] Hahaha, voor de mensen hier misschien wel Voor mij niet