Zoals ik al ergens anders in een topic had genoemd wil ik weer beginnen met het maken van dragers.
Ik heb jaren ervaring met het maken van dragers, mijn dragers zijn gemaakt van draagdoekenstof en daardoor heerlijk soepel.
In de loop der jaren heb ik mijn eigen model ontworpen van hoe ik denk dat het fijn is om te dragen. Hoe het ergonomisch is voor moeder(of vader) en kind en met een verstelbaar zitgedeelte zodat je er langer fijn mee kunt dragen.
Ook zit er een vast slaapkapje op, deze kun je omhoog doen als het kindje slaapt/overprikkelt is/tegen de zon of oprollen in de nek als extra neksteun. Ook kan hij gewoon naar beneden hangen.
De armen van de drager zitten kruislings op je rug.
Er is geen dikke heupband
Ik zoek mama’s (en/of papa's) die mijn drager willen testen en aangeven wat ze er van vinden. Ook zou het fijn zijn als je wat foto's wilt maken, gewoon als je aan het wandelen bent geweest bijvoorbeeld. En die wilt delen op je eigen sociale media of naar vriendinnen enz. Waar jij denkt dat mensen eventueel interesse zouden hebben.
Ik wil proberen zo weer wat bekendheid te krijgen.
Je mag al een doorgewinterde draagster zijn of juist iemand die het eens wil proberen.
Foto's van het model welke op reis mag (zal wel een ander doekpatroon zijn)
Edit het zwarte dunne bandje is van mijn tas🙈🤣
En foto's van een aantal dragers die ik gemaakt heb (ik heb er nog veel meer gemaakt, maar het geeft een idee)
Drager met heupband voor een klant
Onbu
Onbu
Drager met heupband
Mocht er nog interesse voor een onbu (drager voor grotere kindjes, alleen op je rug) zijn dan heb ik daar ook eventueel eentje van die op uitprobeer reis mag.
Heb je interesse of vragen? Stuur me gerust een pb!