Deliana Ik twijfel al een tijd of ik er een zal aanschaffen. Is het een aanrader of juist niet? En waarom? Gebruik je hem net als een gourmetset vooral met de feestdagen of is het de rest van het jaar ook leuk? En is het snel klaar met kinderen (eten ze 2 pizza’s en zitten ze dan vol) of zit je wel wat langer aan tafel?
[verwijderd] ik heb er vorige week 2 gekocht. We gaan het kerstavond uittesten. Lijkt me ook gezellig voor thuis in de zomer in de tuin.
Djoess Ik vind zelf dat het wel lang duurt xD het is een soort gourmetten, dat wel. Wij gebruiken hem regelmatig. Wel dus kijken dat je er een kan kopen met genoeg gaten, anders duurt het helegaar eindeloos.
Deliana Djoess wat bedoel je met ‘aantal gaten’? Ze zien er allemaal min of meer hetzelfde uit voor mij ☺️ Bedoel je dat er voor iedereen een plek moet zijn om zijn pizza in te doen?
[verwijderd] Dat het lang duurt vind ik een voordeel. Ik hou wel van lang tafelen. Gezellig juist 😊. Wij hebben een 6-persoons al een aantal jaren en ik vind het nog steeds leuk en lekker.
Zusje1980 Wij vinden het heel leuk. Duur idd wel wat lang maar ondertussen kun je je volgende pizza al beleggen. Zoontje vindt het ook erg leuk om te doen
Rietje88 Wij hebben er ook 1. Ik vind het leuk om te doen. Het huis gaat ook niet zo stinken als bij gourmetten. Toevallig ga ik vandaag oefenen met het maken van pizza deeg. Mocht iemand nog een goed recept voor de saus hebben dan lees ik dat graag. Als je het te langzaam vind gaan dan kan je nog wat snack groentjes op tafel zetten voor de ongeduldige .
Madeliefje06 Wij vinden het allemaal erg leuk! Doen het zo’n 1x in de twee/drie maanden. Het duurt wel even, daarom zorg ik voor wat kleine bijgerechtje ernaast die je kunt eten als we wachten.
Rietje88 Druifje Is dat niet gelijk met deeg erbij? Als ik alles te samen koop haal ik zo'n rol met saus.
[verwijderd] Ik heb bij de AH kant en klare pizza bodems gekocht waar al saus op zit in de maat voor de pizarette.