[verwijderd] Leuk dat pak sneeuw maar doen jullie nog iets extraβs? Extra boodschappen inslaan? Iets regelen voor de auto?
Miek89 [verwijderd] ik heb voor de komende 5 dagen genoeg boodschappen en woensdag worden er weer boodschappen gebracht. Auto hoef ik de komende week niet te gebruiken. Dus dat is niet van toepassing. En als ik wel wat vergeten ben qua boodschappen loop ik er wel heen ipv met de fiets. Ik heb de sneeuwschuiver in de gang staan. Ik zorg wel dat ik een paadje vrij heb voor de postbode en ons zelf. En voor de rest zie ik het wel π
Femkes [verwijderd] ik ga zometeen nog boodschappen doen en heb besloten inderdaad een noodpakket wel nodig te hebben. Ik bedacht me tot nu toe, chocomelk, chocolade, slagroom, Baileys, chips, en waarschijnlijk is avondeten ook handig π
Cactusje Nee, ik regel niets bijzonders ofzo. Als ik boodschappen moet doen, doe ik dat gewoon. Als ik de auto nodig heb ga ik met de auto. Hoop alleen voor kleine meid nog een paar snowboots te kunnen krijgen, ik dacht dat er nog een paar op zolder lag maar kan ze niet vinden.
Honkeytonk Ik doe zaterdag de weekboodschappen, En moet volgende week ook gewoon drie dagen werken met de auto. Ik laad hem wel een keer extra op haha.
Toch6 Winterbanden liggen onder de auto maar dat gebeurd elk jaar. Ga nu niet onnodig in de auto maar ga ook geen noodpakket ofzo aanleggen
Uilenmama aardbeitjes Vanochtend was het erg druk bij mijn supermarkt! Veel klanten die aangaven om nu extra boodschappen te halen, zodat ze in de sneeuw niet hoeven Ik noem het Sneeuwhamsteren. πΉβ
Sneeuwvlok Hier in de Albert Heijn waren de boodschappenkarren al een uur op toen ik er kwam. Vooral veel oudere mensen die boodschappen aan het doen waren. ik zelf doe niet echt iets extraβs. Heb alleen gisteren nog snel snowboots en thermoleggings voor de kinderen besteld. Ik hoop dat die morgen of maandag komen (winkel heeft ze al wel verstuurd) maar ben bang van niet.
Toch6 Sneeuwvlok thermoleggings Ik had er 6 besteld (iedereen 1 excl man), zijn er nog maar 2 verzonden nu π
Vulpen Nee. Mijn vrouw heeft vanmiddag een rondje gereden met de auto zodat de accu hopelijk niet leegraakt en that's it. Die 20 centimeter zie ik sowieso niet gebeurren, weeronline zegt 17mm neerslag zondag, dat is toch heel weinig?
Jessie80 Toch6 wel goed dat deze waarschuwing is gekomen. Oudste gaat met taxibusje naar school, dat zou ook zomaar niet door kunnen gaan...
Dahlia Jessie80 hier al een mail van t taxi busje dat we of zondag avond of maandag morgen wat horen of ze wel rijden. Als ze niet rijden stellen zij school op de hoogte. Man en ik moeten buiten de deur werken maandag dus dat wordt nog een uitdaging dan.
[verwijderd] Ik heb alle sjaals, mutsen en handschoenen in de wasmachine zitten (genoeg voor een heel weeshuis π ) en dat is alle voorbereiding die ik ga doen. Ik verwacht maandag gewoon boodschappen te gaan halen, dan maar waggelend.
Jessie80 Dahlia oudste heeft vandaag en morgen sneeuwvrij. Morgen wel wat online werk gekregen, voor vandaag lukte dat niet meer (verschillende leerlingen hadden boeken al niet meer thuis). Gelukkig werkte ik vandaag al vanuit huis en kon ik dat ook gemakkelijk voor morgen regelen. Hoe is het bij jullie afgelopen?
Sevenof9 Iedereen is hier aan het hamsteren geslagen, al het brood was gewoon op. Ik vind het echt een beetje belachelijk. Ik ben wel eens in januari twee weken in Noorwegen geweest. Overal sneeuw en ijs en echt wel meer dan we hier gaan krijgen. Ook daar konden de mensen gewoon naar de supermarkt. Als je verder weg woont of slecht ter been bent snap ik het wel, maar ik woon in een dorp waar de meeste mensen op max 10 minuten lopen van de supermarkt wonen. Volgens mij denken ze dat we ingesneeuwd worden ofzo.
[verwijderd] Sevenof9 Ik heb qua boodschappen ook geen extra maatregelen genomen hoor. Hoewel, ik heb wel slagroom gekocht zodat we warme chocolademelk met slagroom kunnen drinken. π€
[verwijderd] Sevenof9 ik begon me al af te vragen of ik iets rampzaligs gemist had en ik gewoon heel naΓ―ef was om te denken dat ik maandag wel even een boodschap ga doen, maar het ligt niet aan mij dan π
Hopsatee Sevenof9 haha ik vind het ook zo vaag! Morgen valt er veel sneeuw maar maandag kan je toch gewoon zeker weer naar de supermarkt op de hoek?! Het is niet dat we een week van de wereld afgesneden worden haha
Pimpelmeesje Sevenof9 vriendin bestelt altijd boodschappen voor 8 man, die bestelling was dus geannuleerd.. Die heeft dus wel een schap brood leeg gekocht in de winkel nu π