June Soep. Ik ben echt gek op soep en eet het liefst dagelijks soep. Ik ben echt dankbaar voor soep en al de groenten en peulvruchten die dit mede mogelijk maken. Behalve bloemkool. Die niet
[verwijderd] Lumihiutale iedereen boven mij had allemaal gezonde en voedzame dingen, kom ik aan met chocolade. ๐ Het meest gezonde in mijn top 5 was een blok kaas geweest, want verder sluit ik me aan bij @Nescio en @Toch6 en had ik afgesloten met dropjes ๐
[verwijderd] [verwijderd] Ik had meteen chocola in mijn hoofd hoor! Chocola dus. En allerlei fruit, lekkere zelfgemaakte soepen, noten. Ohhhh en appelstroop!!!
Snoeki Absoluut soep met brood. Ik ben een soepen mens net als iedereen uit mijn ouderlijk gezin.๐๐๐
Marshmallow Honkeytonk 5: Het piepje van de koelkast als de deur nog openstaat. Haha dat is een goede, daar ben ik ook best wel dankbaar voor ๐ Vandaag ben ik dankbaar voor het geluid van de vogels in de vroege ochtend, lente is coming (maar eerst nog heel veel sneeuw hopelijk!).
Nescio 5) voor zoveel! Muziek, de stemmen van mijn kinderen, het afkloppen van de koffie bij zo'n espressoapparaat... Ik ben heel erg geluidsgeoriรซnteerd.
[verwijderd] 5) de stemmen van de meiden en het gespin van de kat. Oh en het geluid van de verwarming als ik hem aan zet!
Micchan Rijst! Als J. klaar is met drinken en in slaap is gevallen en dan nog 'droogsabbelt'. Dat vind ik zo'n lief geluidje (enikbenblijdathijslaapt).