[verwijderd] Uilenmama Vriend: nee. Ik: je moet. Vriend: nee. Ik: en als er nou een doodstraf op staat als je het niet doet? Vriend:........ dan doe maar een grasspriet.
[verwijderd] Uilenmama Ik heb het gevraagd en hij zei een lelietje-van-dalen omdat het mooie kwetsbare bloemetjes zijn die staan voor (kwetsbaar) geluk. So deep...
Nescio [verwijderd] zijn lievelingsplant. Hij is ook de enige die die dingen in leven kan houden. Zoals hij zegt, ze zijn bewerkelijk maar je hebt wel eer van je werk ๐
Madeliefje06 Uilenmama Een madeliefje, want โZo heet jij daar toch? Weet iedereen dat ik bij jou hoorโ ๐
Tantetil Mijn man wil geen bloem. Ik heb gezegd dat hij dan in de gevangenis moet, maar zelfs dat vindt hij beter. Valt mij weer erg tegen van hem.
[verwijderd] Tantetil wat flauw zeg .. in de gevangenis krijgt hij een bloem getatoeรซerd he? weet hij dat? Ipv zo'n traantje onder je oog krijg je een Aloha-bloemetje. dus. kies maar.
Tantetil [verwijderd] ik ga het vanavond nog een keer voorleggen, maar ik vermoed dat hij dan voor de tatoeage gaat.
Tantetil [verwijderd] nou daar ben ik weer. Hij zei eerst het interesseert me geen moer. Daarna zei hij ja ok, ik weet het ....doe maar een Rafflesia. Ik moest dit googlen want ik dacht hij klets uit zijn nek. Maar goed, in die wereld zouden we dus scheiden.
[verwijderd] Tantetil ik ging ook even google "... De bloemen ruiken naar rottend vlees." De scheiding is terecht.
[verwijderd] Man: Uuuuh weet ik veel, zoveel bloemen ken ik niet. Dan doe maar een tulp. Zucht ๐ Zoon: Een gele bloem!